Moderní muž se o sebe stará a zajímá ho, jak vypadá a voní. Dnešní srovnávací test je věnován 10 nejlepším pánským vůním a tipům, jak je vybrat. Hledáte-li vůni pro ženu, přejděte na článek nejlepší parfémy pro ženy.
Luxusní pánský parfém s akcentem vanilky z Papuy Nové Guiney. Nejoblíbenější voňavka pro muže.
Toaletní voda Versace Eros je zosobněním mocné a vše oživující síly.
Vůně Eternity charakterizuje ducha dnešního muže – něžného, oddaného a silného.
Pánské parfémy TOP 11
Název | Složení | |||
---|---|---|---|---|
TOP nejlepší parfémy | ||||
![]() |
Hermes Terre D’Hermes | Hlava: pomeranč, grapefruit Srdce: Vetiver Základ: dřevité tóny, dubový mech, benzoin |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Christian Dior Fahrenheit | Hlava: cedr, bergamot, hloh, mandarinka, levandule, citron, muškátový oříšek… Srdce: zimolez, cedr, konvalinka, jasmín, santalové dřevo, karafiát… Základ: ambra, kůže, tonka fazole, pižmo, vetiver, pačuli |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo | Hlava: mořské tóny, bergamot Srdce: rozmarýn, šalvěj Základ: kadidlo, pačuli |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Christian Dior Sauvage | Hlava: bergamot Srdce: vanilka Základ: ambroxan, vanilka |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Bvlgari Man In Black | Hlava: rum, tabák Srdce: kůže, kosatec, tuberóza Základ: tonka fazole, guajakové dřevo, benzoin |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Versace Eros | Hlava: zelené jablko, italský citron, máta Srdce: ambroxan, tonka fazole, geránium Základ: cedr, vanilka, dubový mech, vetiver |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Azzaro The Most Wanted | Hlava: červený zázvor Srdce: dřevité tóny Základ: bourbon vanilka |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Hugo Boss No.6 Bottled | Hlava: jablko, švestka, dubový mech, bergamot, citron, geránium Srdce: skořice, karafiát, hřebíček, mahagon Základ: olivovník, cedr, vanilka, santalové dřevo, vetiver |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Clinique Happy | Hlava: zelené tóny, limetka, mořské tóny, mandarinka, citron Srdce: frézie, růže, konvalinka, jasmín Základ: cedr, pižmo, guajakové dřevo, cypřiš |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Lacoste Essential | Hlava: listy černého rybízu, bergamot, mandarinka Srdce: růže, pepř Základ: santalové dřevo, pačuli |
Do obchodu Porovnat ceny |
|
![]() |
Calvin Klein Eternity | Hlava: zelené tóny, bergamot, mandarinka, levandule, citron Srdce: lilie, jalovcové bobule, konvalinka, pomerančový květ, šalvěj… Základ: ambra, pižmo, santalové dřevo, vetiver, brazilské růžové dřevo |
Do obchodu Porovnat ceny |
Recenze Hermes Terre D’Hermes – dřevitě-kořeněný parfém pro muže
Značka: Hermes | Typ: parfém | Druh vůně: kořenitá, dřevitá | Objem: 75 ml | Hlava: grep, pomeranč | Srdce: pazourek | Základ: dřevité tóny, dubový mech, benzoin | Přibližná cena: 2 200 Kč
Dřevitě-kořeněný parfém Hermes Terre D´Hermes působí velice intenzivním a silným dojmem, ale díky šťavnatým tónům pomeranče a grepu je v něm cosi svěžího, jemného a povznášejícího. Parfém Hermes Terre D´Hermes je určen charismatickým mužům na výjimečné události i pro běžné dny.
Hermes Terre D´Hermes je perfektní pánský parfém s dlouhou výdrží.
Recenze Dior Fahrenheit – květinovo-dřevitá toaletní voda pro muže
Značka: Dior | Typ: EdT | Druh vůně: květinová, dřevitá | Objem: 100 ml | Hlava: cedr, bergamot, hloh, mandarinka, levandule, citron, muškátový oříšek, heřmánek | Srdce: zimolez, cedr, konvalinka, jasmín, santalové dřevo, karafiát, muškátový oříšek, lístky fialky | Základ: ambra, kůže, tonka fazole, pižmo, vetiver, pačuli | Přibližná cena: 1 900 Kč
Květinovo-dřevitá toaletní voda Fahrenheit od značky Dior je vůně plná protikladů. Smyslná Fahrenheit vůně v sobě spojuje drsnou mužskost s křehkostí a něhou. Proto je tato toaletní voda určená drsným mužům, kteří se nebojí projevit své city.
Recenze Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo – vodní parfémovaná voda pro muže
Značka: Giorgio Armani | Typ: EdP | Druh vůně: aromatická, vodní | Objem: 75 ml | Hlava: mořské tóny, bergamot | Srdce: rozmarýn, šalvěj | Základ: kadidlo, pačuli | Přibližná cena: 1 800 Kč
Luxusní pánská parfemovaná voda Acqua di Gio Profumo od značky Giorgio Armani je mimořádně smyslná a intenzivní. Její aromatická vůně s vodními tóny je určená všem sebevědomým a dynamickým mužům hledajícím osvěžení a strhující zážitek.
Recenze Christian Dior Sauvage parfém pánský 60 ml – populární parfémovaná voda pro muže
Značka: Christian Dior | Typ: parfémovaná voda | Druh vůně: aromatická, fougerová | Objem: 60 ml | Hlava: bergamot | Srdce: vanilka | Základ: ambroxan, vanilka | Přibližná cena: 2 090 Kč
Náročnějším pánům doporučujeme pánský parfém Christian Dior Sauvage, který okouzlí mocnou svěžestí. Tato vůně má jedinečné složení: kalábrijský bergamot s kořeněnými notami. Dřevěná stopa zahrnuje kouřový akcent vanilky z Papuy Nové Guiney. Dior se snažil vystihnout vzduch vyprahlé pouště v kombinaci s chladivou nocí. Tenhle model patří mezi nejoblíbenější voňavky pro muže letošního roku.
Recenze Bvlgari Man In Black – orientálně-květinová parfémovaná voda pro muže
Značka: Bvlgari | Typ: EdP | Druh vůně: orientální, květinová | Objem: 100 ml | Hlava: rum, tabák | Srdce: kůže, kosatec, tuberóza | Základ: tonka fazole, guajakové dřevo, benzoin | Přibližná cena: 1 305Kč
Orientálně-květinová parfémovaná voda Man in black od značky Bvlgari zaujme svými netradičními tóny rumu a tabáku. Vůně je inspirovaná mýtem o narození boha země Vulcana a je určená odvážným, charismatickým a elegantním mužům.
Recenze Versace Eros – aromaticko-fougerová toaletní voda pro muže
Značka: Versace | Typ: EdT | Druh vůně: aromaticko-fougerová | Objem: 100 ml | Hlava: zelené jablko, italský citron, máta | Srdce: ambroxan, tonka fazole, geránium | Základ: cedr, vanilka, dubový mech, vetiver | Přibližná cena: 1 300 Kč
Toaletní voda pro muže Versace Eros je inspirována řeckou mytologií. Své pojmenování vůně dostala podle syna řecké bohyně lásky Afrodithé. Tato aromaticko-fougerová vůně je svěží, dřevitá a díky sladké vanilce i lehce orientální. Versace Eros se stala symbolem lásky, vášně, nespoutanosti a smyslnosti.
Recenze Azzaro The Most Wanted – explozivní pánský parfém na každý den
Značka: Azzaro | Typ: parfém | Druh vůně: kořenitá, orientální, fougerová | Objem: 50 ml | Hlava: červený zázvor | Srdce: dřevité tóny | Základ: bourbon vanilka | Přibližná cena: 1 538 Kč
Hledáte příjemnou a intenzivní vůni, která ale neobtěžuje své okolí? Pánský parfém Azzaro The Most Wanted je určen pro každodenní nošení. Má ohnivý charakter a povzbuzuje ke zdolání výzev každého dne.
Na začátku cítíte ovocnou a kořeněnou vůni červeného zázvoru. Hned poté se vás dotkne akord žhavého dřeva. Celou symfonii provází akordy bourbonské vanilky přetrvávající za jemnými notami dřevin a ovoce.
Parfém pro muže Azzaro The Most Wanted patří do rodiny fougère vůní, které jsou naprosto populární. Recenze ukazují na velkou spokojenost zákazníků. Pochvalují si nenásilnost parfému spolu s intenzitou, která přetrvá po celý den. Oblíbenost je potvrzena i ze strany něžného pohlaví. Doporučován i jako příjemný parfém na rande.
Záleží vám hlavně na ceně? Mrkněte na výběr nejlepších levných parfémů pro ženy a muže.
Recenze Hugo Boss No.6 Bottled – citrusovo-kořeněná toaletní voda pro muže
Značka: Hugo Boss | Typ: EdT | Druh vůně: kořenitá, citrusová | Objem: 100 ml | Hlava: jablko, švestka, dubový mech, bergamot, citron, geránium | Srdce: skořice, karafiát, hřebíček, mahagon | Základ: olivovník, cedr, vanilka, santalové dřevo, vetiver | Přibližná cena: 1 050 Kč
Pánská citrusovo-kořeněná toaletní voda Hugo Boss No.6 Bottled byla uvedena na trh roku 1998. Ale největší oblibu zažívá od roku 2017, kdy se tváří vůně stal charismatický herec Chris Hemsworth. Jde o výraznou mužskou vůni se svěžími citrusovými tóny. Toaletní voda Hugo Boss No.6 Bottled je určena nadčasovým cílevědomým mužům se zdravou dávkou sebedůvěry.
Recenze Clinique Happy for men – citrusová kolínská voda pro muže
Značka: Clinique | Typ: EdC | Druh vůně: aromatická, citrusová | Objem: 100 ml | Hlava: zelené tóny, limetka, mořské tóny, mandarinka, citron | Srdce: frézie, růže, konvalinka, jasmín | Základ: cedr, pižmo, guajakové dřevo, cypřiš | Přibližná cena: 1 300 Kč
Pánská kolínská voda Happy for men od značky Clinique byla na trh uvedena roku 1999 a od té doby si získala oblíbenost spousty mužů. Její jedinečná citrusová vůně rozproudí směsici emocí. Svěží aromatická kolínská voda s výraznými citrusovými tóny je skvělou volbou zvláště pro letní období.
Recenze Lacoste Essential – aromaticko-dřevitá toaletní voda pro muže
Značka: Lacoste | Typ: EdT | Druh vůně: aromatická, dřevitá | Objem: 125 ml | Hlava: listy černého rybízu, bergamot, mandarinka | Srdce: růže, pepř | Základ: santalové dřevo, pačuli | Přibližná cena: 747 Kč
Toaletní voda Lacoste Essential je dřevitá vůně s ovocno-citrusovými tóny plnými energie. Je vhodná pro denní využití, protože u ní dochází k postupnému uvolňování vůní. A díky své kombinaci svěžích citrusů a klasického dřeva je vhodná pro sportovní i elegantní styl. Není divu, že patří vůně Essential již několik let k nejprodávanějším toaletním vodám značky Lacoste.
Recenze Calvin Klein Eternity for Men – aromatická toaletní voda pro muže
Značka: Calvin Klein | Typ: EdT | Druh vůně: aromatická | Objem: 100 ml | Hlava: zelené tóny, bergamot, mandarinka, levandule, citron | Srdce: lilie, jalovcové bobule, konvalinka, pomerančový květ, šalvěj, jasmín, koriandr, bazalka, geránium | Základ: ambra, pižmo, santalové dřevo, vetiver, brazilské růžové dřevo | Přibližná cena: 665 Kč
Dlouhotrvající toaletní voda Eternity for Men je jemná, nostalgická, elegantní, stylová a skutečně svěží vůně od značky Calvin Klein. Historie vůně Eternity for Men sice sahá až k roku 1990, ale jde o nadčasovou vůni určenou moderním a elegantním mužům. Ideální muž je podle Eternity for men ve svém nitru něžný, chápavý a citlivý, ale navenek působí sebevědomým a přirozeně přitažlivým dojmem.
Nejprodávanější parfémy
Jak vybrat parfém
Dříve používali naši předci vůně spíše pro obřadní účely, později se však voňavky staly nedílnou součástí našeho života. Starověcí Řekové i Arabové používali vonné látky do různých mastí a krémů. Ve středověku lidé používali voňavky pro zakrytí tělesného pachu místo ranní hygieny.
Revoluce parfémů začala v době uvedení parfému Chanel No. 5 na trh. Do parfumérství postupně zabředli i další, většinou oděvní, značky. Od té doby zažila výroba dámských parfémů, toaletních vod a pánských kolínských obrovský boom. Dříve parfémy kupovaly většinou ženy, ale v posledních letech se rapidně zvýšila poptávka i po pánských parfémech. A právě pánským voňavkám a vodám po holení se budeme věnovat v dnešním článku. Dámským parfémům se blíže věnujeme ve článku Vůně pro ženy.
Druhy vůní podle obsahu vonných látek
Vůně často označujeme obecně jako pánské parfémy, přitom jde ale pouze o jeden typ vůní. Voňavky dělíme dle obsahu vonných látek na:
Druh | Popis |
Parfémy |
Parfémy jsou velice silně koncentrované vůně s vyšší intenzitou. Stačí pouze několik kapek parfému a vůně vám často vydrží až do druhého dne. Pánské parfémy obsahují 15 – 30 % vonných látek. |
Parfémované vody (EdP) |
Parfémované vody najdete na trhu nejčastěji. Obsah vonných látek je okolo 10 – 15 %. V obchodech je můžete najít i pod označením EdP nebo pod cizojazyčným názvem Eau De Parfum. Aroma parfémovaných vod vydrží přibližně 5-6 hodin. |
Toaletní vody (EdT) | Levnější pánské vůně vydrží pouze pár hodin. Tento typ voňavek je označován jako Eau de Toilette nebo zkratkou EdT. Obsah vonných esencí je pouze 4-8 %. |
Kolínské vody (EdC) |
Kolínské vody mají obsah vonných esencí okolo 3-5%. Primárně je používají muži jako vodu po holení, ale může být použita i jako náhrada za toaletní vodu pro osvěžení během dne. Kolínskou vodu najdete i pod označením Eau de Cologne nebo také pod značkou EdC. |
Složení pánských parfémů – pyramida vůní
Každý parfém pro muže se skládá ze 3 vonných částí. Tyto části ovlivňují nejenom intenzitu vůně, ale i její výdrž.
- Základ – základ každé vůně parfémů má nejdelší výdrž. U levných parfémů ucítíte základní tóny zhruba 4-6 hodin. Dražší vůně udržují tyto tóny po celý den.
- Srdce – srdce je tvořeno středními tóny. Ty cítíme po odeznění vysokých tónů hlavy parfému. Tóny srdce voňavky pro muže vydrží u levnějších toaletních vod až 2 hodiny. Kvalitnější parfémy mají i celodenní výdrž.
- Hlava – velice intenzivní vůně, kterou cítíme ihned při nanesení parfému. Tyto vysoké tóny na nás dělají první dojem, ale zároveň rychle ustoupí.
Pánské parfémy podle vůně
Nkupujete-li parfém pro muže nebo kolínskou vodu bude vás zajímat i konkrétní vůně. Někteří muži milují temperamentní kořeněné vůně, jiní ocení spíše svěží citrusové tóny. Podle typu vůně rozdělujeme pánské parfémy následovně:
- Orientální kořeněné parfémy – vyznačují se těžší intenzivní vůní hřebíčku, vanilky, skořicí, apod.
- Citrusové parfémy – osvěžující citrusové tóny citronů, limetek nebo pomerančů
- Ovocné parfémy – sladké, výrazné a podmanivé vůně ovoce
- Dřevité parfémy – dřevité přírodní tóny cedrového, santalového nebo růžového dřeva s kombinací tabáku nebo pačuli
- Vodní parfémy – svěží vůně obsahující mořské nebo vodní tóny (vodní meloun, lotos, mořská sůl, chaluhy, mořské řasy, apod.)
- Květinové parfémy – u pánských parfémů se většinou jedná o kombinaci květin s dřevitými nebo kořeněnými tóny
- Chypre parfémy – tyto ryze mužské tóny se vyznačují přírodními vůněmi mechu, dřeva a jehličí
Balení a objem mužských parfémů
Balení parfémů, toaletních vod i kolínských vod se může lišit svým objemem, vzhledem a typem rozprašovače. Objemy parfémů a vod po holení se uvádí v mililitrech (ml).
Objem parfému | Popis |
1 – 8 ml | Miniaturní odstřiky parfémů, kolínských vod a vod po holení slouží jako testovací vzorky vůní nebo reklamní předměty. |
15 – 30 ml | Malé provedení oblíbených parfémů pro muže, kolínských vod i vod po holení. Vhodné na cesty |
50 ml – 100 ml | Jedná se o běžné velikosti parfémů, EdP, EdT vůní, kolínských vod i vod po holení. |
nad 100 ml | Většinou se jedná o velké balení kolínské vody nebo vody po holení. Nad 100 ml seženete některé opravdu velké balení parfémů. |
Provedení flakónu
- Klasické flakóny – klasický flakón je originálně balen výrobcem a většina značek má svůj osobitý vzhled.
- Originální flakóny – mnohé značky sázejí na originalitu a provedení flakonu je velice osobité. Při nákupu pánského parfému se můžete setkat s flakónem ve tvaru granátu, výherního poháru, ženské postavy, apod.
- Testery – nemají originální krabičku výrobce, designový flakón a někdy postrádají i zavírací víčko. Jsou však podstatně levnější než parfémy s klasickým flakónem. Testery se bohužel nehodí jako dárek, takže je využijete spíše pro vlastní potřebu.
Druh rozprašovače
Nejčastěji se setkáte s pánskými parfémy s rozprašovačem. Některé značky mají tento rozprašovač šroubovací, aby se dal parfém kdykoliv doplnit.
Vůně podle příležitosti, ročního období a nálady
Je prokázáno, že určité typy vůni mohou měnit náladu. Svěží lehké vůně navozují pocit dobré nálady, naopak silnější intenzivní vůně vyvolávají silné emoce. Proto se většinou svěží citrusové, ovocné, květinové nebo vodní tóny používají přes den a intenzivní orientální, pižmové, chypre a dřevité vůně používají muži spíše večer.
Různé druhy vůní používají muži i podle příležitosti. Pro víkend s přáteli muž zvolí spíše svěží energetickou vůni. V případě plesu nebo důležité pracovní schůzky muž zvolí naopak orientální vůni nebo parfémy s tóny pižma.
Stejně jako u ženských parfémů, se vůně mění i podle ročního období. V jarním a letním období muži volí svěží vůně a naopak na podzim a v zimě vybírají kořeněné parfémy.
Nanášení pánského parfému a kolínské vody
Správné nanášení parfémů a kolínských vod vám zaručí dlouhodobou výdrž vůně. Aby vám parfém vydržel co nejdéle, nanášejte parfém:
- na pulsní body zápěstí, krku nebo za ušima
- na hrudník
- před oblékáním
Pokud máte kolínskou vodu bez rozprašovače, naneste si trochu kolínské na prst a poklepejte místa, které chcete navonět. Poté si umyjte ruce, abyste neovoněli vše, na co sáhnete.
Kolínskou vodu s rozprašovačem, nastříkejte z rozumné vzdálenosti 10-20 cm od těla.
Parfém nenanášejte na oblečení. Vonné látky vám mohou obarvit nebo poškodit látky.
Pravidla používání parfému
- Nemíchejte více vůní dohromady.
- Nemíchejte kolínskou vodu s parfémy.
- Vůni používejte s citem a ohledem na své okolí.
- Kolínskou vodu nanášejte pouze 1krát denně.
- Nenanášejte parfémy nebo kolínské vody na místa, kde se více potíte.
Dnes už naštěstí není pro muže problém sehnat další kosmetické přípravky, které doladí dokonalý vzhled. Věnujte pozornost také stavu své pleti, vlasů a rukou. Drobné nedokonalosti, jako třeba zarudnutí pleti, rozšířené žilky a pupínky můžete zakrýt správně zvoleným odstínem make-upu. Nezapomínejte ale ani na následnou péči a odlíčení, které se v dlouhodobém horizontu skutečně projeví.
Nejoblíbenější značky pánských vůní
Na trhu je opravdu velký výběr značek pánských parfémů a kolínských vod. Vybrali jsme pro vás seznam značek top pánských parfémů.
Pánské toaletní vody Bruno Banani
Německá značka Bruni Banani dříve vyráběla pouze spodní prádlo, ale díky své neotřelosti a odvaze se stala oblíbenou parfemářskou značkou. Pánské toaletní vody a vody po holení mají odvážné vonné kompozice a originálně zkosené flakónky.
Pánské kolínské vody Burberry
Britská značka Burberry má ve své nabídce oblíbené kolínské vody pro pány. Kolínské vody Burberry ztělesňují eleganci, nadčasovost a vytříbený styl každého gentlemana.
Pánské toaletní vody a parfémy Bvlgari
Italská oděvní značka se proslavila i díky své výrobě pánských a dámských parfémů. Pánské parfémy, toaletní vody i parfémované vody této značky jsou synonymem dokonalosti, originality a stylu.
Pánské parfémy Calvin Klein
Značka Calvin Klein původně vytvářela stylové džíny, ale později zaměřila i na pánské, dámské a unisex parfémy. Pánské parfémy Calvin Klein jsou známé svými čistými liniemi, jednoduchým stylem a flakónem s logem firmy.
Pánské parfémy David Beckham
Legendární fotbalová hvězda David Beckham má celou škálu svých parfémových vod, parfémů, toaletních vod, ale i vod po holení. Vůně s označením David Beckham jsou synonymem luxusu, elegance a svěžesti.
Toaletní vody Davidoff
Pánské vůně švýcarské značky Davidoff mají nezaměnitelný charakter a symbolizují úspěch, odvahu, dobrodružství a radost z života. Sám Zino Davidoff byl milovník života a procestoval celý svět. Svou lásku k životu dával najevo i svými vůněmi pro muže.
Pánské parfémy Diesel
Italská značka Diesel se vyznačuje provokativními slogany, kreativními flakónky a neotřelými pánskými vůněmi. Vůně jsou rafinované, drzé a sexy.
Pánské parfémy Dior
Značka Dior založená ve Francii roku 1946 návrhářem Christianem Diorem si brzy získala oblibu žen i mužů. V oblasti pánských parfémů jde o symbol elegance, luxusu a charisma. Značka Dior využívá luxusní francouzské ingredience pro výrobu svých pánských parfémů.
Pánské parfémy Giorgio Armani
Giorgio Armani je proslulý svým originálním stylem, a stejně jako on, jsou jeho mužské parfémy nezaměnitelné. Parfémy Giorgio Armani ztělesňují kvalitu, úspěch, sebevědomí a nadčasovost.
Pánské parfémy Dolce and Gabbana
Dolce & Gabbana je módní italská značka, která přenáší do svých pánských parfémů sicilskou tradici a italský lesk. Jejich parfémy pro muže jsou svěží, nekonvenční a moderní.
Pánské parfémy Gucci
Italská značka Gucci má na trhu kvalitní a inovativní pánské parfémy se zaměřením na detail.
Pánské parfémy Hugo Boss
Značka Hugo Boss se zajímá o názory a přání svých zákazníků. Pánské parfémy této značky v sobě ukrývají kvalitní vonné ingredience, německý smysl pro detail a preciznost.
Pánské parfémy Guess
Módní značka Guess pochází z Ameriky a vyznačuje se vysokou úrovní kvality, inovací a kreativní reklamou nejenom u oblečení a doplňků, ale i u parfémů. Pánské parfémy Guess vyjadřují dobrodružný životní styl.
Pánské parfémy Chanel
Coco Chanel se po své kariéře barové zpěvačky zaměřila na oblasti módy, kosmetiky a parfémářství. Pánské vůně Chanel v sobě ukrývají luxusní ingredience, eleganci a nadčasové provedení.
Pánské parfémy Lacoste
René Lacoste byl tenista s přezdívkou Aligátor, z tohoto důvodu je v logu značky Lacoste krokodýl. Pánské vůně Lacoste odráží neformální eleganci, uvolněnost, ale i jednoduchost
Pánské vůně Versace
Italská luxusní značka Versace symbolizuje nadčasovou módu, luxusní životní styl a provokativní vůně. Pánské parfémy Versace v sobě odráží lásku k italské tradici, svádění, vášeň a provokaci.
Pánské toaletní vody Puma
Sportovní značka módního průmyslu se zaměřila i na sportovní energetické pánské toaletní vody. Puma v sobě odráží odvahu, energii.
Kde koupit pánské parfémy
E-shop Notino nabízí velký výběr pánských parfémů, kolínských vod, ale i vod po holení. V jejich kamenných prodejnách si můžete vyzkoušet jednotlivé vůně.
Velký sortiment pánských parfémů, toaletních vod, kolínských vod i vod po holení nabízí e-shop El nino. I tento obchod má své kamenné prodejny.
Srovnání cen, recenze uživatelů a velký výběr pánských parfémů nabízí i český portál Heureka.
Ceny parfémů pro muže
Cenu pánského parfému ovlivňuje hned několik aspektů – značka, množství vonných látek, objem, design flakónu, apod.
Pánské toaletní vody do 200 Kč
Do 200 Kč nakoupíte kolínské vody po holení nebo levné toaletní vody nízko nákladových značek. Tyto vůně bohužel dlouho nevydrží.
Pánské parfémované vody od 200 Kč do 1 000 Kč
V této cenové kategorii zakoupíte pánské parfémované nebo toaletní vody o velikosti 15 – 30 ml. Do 1 000 Kč můžete zakoupit i testery oblíbených značek parfémů pro muže.
Pánské parfémy od 1 000 Kč do 3 000 Kč
V této cenové kategorii jsou kvalitnější parfémované vody, velmi kvalitní vody po holení a toaletní vody s větším objemem balení. Obvyklá velikost je mezi 50 až 100 ml.
Luxusní pánské parfémy nad 3 000 Kč
Vyšší pořizovací náklady pánských parfémů zaručují originální luxusní vůni. Tato cenová kategorie obsahuje parfémy s velkým podílem vonných látek, objem balení okolo 100 ml a výběr mezi luxusními značkami.
Každá žena má své individuální preference, ale některé pánské vůně jsou pro ně obecně přitažlivější. Takové vůně najdete v našem žebříčku nejlepších pánských parfémů. Vybrali jsme pro vás vůně svěží a mužné, což je to, co mnoho žen očekává od pánského parfému. Toaletní voda a parfém mají trochu jinou koncentraci vůně, ale parfém je obecně intenzivnější a trvanlivější. Informace k tomu, jak vybrat ten nejlepší parfém jsme vám přehledně shrnuli v předchozím textu, takže už záleží jen na vás, kterou variantu zvolíte. Trvanlivost parfému závisí na konkrétní vůni a kvalitě parfému. V průměru však parfém vydrží na kůži 6 až 8 hodin, některé mohou vydržet až 12 hodin. Ty nejlepší jsme pro vás umístili do přehledu TOP 3 parfémů. Je však důležité si uvědomit, že vlivem různých faktorů jako je například teplota a vlhkost vzduchu, se trvanlivost vůně může lišit.Otázky a odpovědi k parfémům pro muže
Jaký pánský parfém voní ženám?
Je lepší parfém nebo toaletní voda?
Jak dlouho vydrží parfém?
Zdroj:
Wikihow
Esquire
Artofmanliness
Fragrancex
Diskuse u článku