Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů
Menu

Nejlepší pánské parfémy a jak vybrat vůni pro muže

Datum 20.2.2020 Sabina Krejčová Sabina Krejčová

Moderní muž se o sebe stará a zajímá ho, jak vypadá a voní. Dnešní článek je věnován 10 nejlepším pánským vůním a tipům, jak je vybrat. Hledáte-li vůni pro ženu, přejděte na článek Nejlepší parfémy pro ženy.

NAŠE TIPY NA PÁNSKÉ VŮNĚ

  • Nejlepší citrusová pánská kolínská voda: Clinique Happy pro muže 
    „Svěží citrusová vůně pro muže, kteří hledají to správné osvěžení v horkých letních dnech.“
  • Nejlepší toaletní voda: Calvin Klein Eternity for Men
    „Vůně Eternity charakterizuje ducha dnešního muže – něžného, oddaného a zároveň rafinovaného a silného.“
  • Nejlepší orientální toaletní voda pro muže: Versace Eros
    „Toaletní voda Versace Eros je zosobněním mocné a vše oživující síly.“

    Pánské parfémy TOP 10

    FlakónNázevTypSloženíSrovnání cen
    recenze Hermès Terre D'HermèsHermes Terre D’HermesparfémHlava: pomeranč, grapefruit
    Srdce: Vetiver
    Základ: dřevité tóny, dubový mech, benzoin
    Porovnat ceny
    recenze Dior Fahrenheit Christian Dior FahrenheitEdPHlava: cedr, bergamot, hloh, mandarinka, levandule, citron, muškátový oříšek…
    Srdce: zimolez, cedr, konvalinka, jasmín, santalové dřevo, karafiát…
    Základ: ambra, kůže, tonka fazole, pižmo, vetiver, pačuli
    Porovnat ceny
    recenze Giorgio Armani Acqua di Gio ProfumoGiorgio Armani Acqua di Gio ProfumoEdPHlava: mořské tóny, bergamot
    Srdce: rozmarýn, šalvěj
    Základ: kadidlo, pačuli
    Porovnat ceny
    recenze Paco Rabanne 1 Million Privé Paco Rabanne 1 Million PrivéEdPHlava: skořice, jablko, mandarinka
    Srdce: myrha, tabák
    Základ: tonka fazole, pačuli
    Porovnat ceny
    recenze Bvlgari Man In BlackBvlgari Man In BlackEdPHlava: rum, tabák
    Srdce: kůže, kosatec, tuberóza
    Základ: tonka fazole, guajakové dřevo, benzoin
    Porovnat ceny
    recenze Versace Eros Versace ErosEdTHlava: zelené jablko, italský citron, máta
    Srdce: ambroxan, tonka fazole, geránium
    Základ: cedr, vanilka, dubový mech, vetiver
    Porovnat ceny
    recenze Hugo Boss No.6 Bottled Hugo Boss No.6 BottledEdTHlava: jablko, švestka, dubový mech, bergamot, citron, geránium
    Srdce: skořice, karafiát, hřebíček, mahagon
    Základ: olivovník, cedr, vanilka, santalové dřevo, vetiver
    Porovnat ceny
    recenze Clinique HappyClinique HappyEdCHlava: zelené tóny, limetka, mořské tóny, mandarinka, citron
    Srdce: frézie, růže, konvalinka, jasmín
    Základ: cedr, pižmo, guajakové dřevo, cypřiš
    Porovnat ceny
    recenze Lacoste Essential Lacoste EssentialEdTHlava: listy černého rybízu, bergamot, mandarinka
    Srdce: růže, pepř
    Základ: santalové dřevo, pačuli
    Porovnat ceny
    recenze Calvin Klein EternityCalvin Klein Eternity for MenEdT

    Hlava: zelené tóny, bergamot, mandarinka, levandule, citron
    Srdce: lilie, jalovcové bobule, konvalinka, pomerančový květ, šalvěj…
    Základ: ambra, pižmo, santalové dřevo, vetiver, brazilské růžové dřevo

    Porovnat ceny

    Recenze Hermes Terre D’Hermes – dřevitě-kořeněný parfém pro muže

    recenze Hermès Terre D'Hermès

    Značka: Hermes | Typ: parfém | Druh vůně: kořenitá, dřevitá | Objem: 75 ml | Hlava: grep, pomeranč | Srdce: pazourek | Základ: dřevité tóny, dubový mech, benzoin | Přibližná cena: 1 665 Kč

    Dřevitě-kořeněný parfém Hermes Terre D´Hermes působí velice intenzivním a silným dojmem, ale díky šťavnatým tónům pomeranče a grepu je v něm cosi svěžího, jemného a povznášejícího. Parfém Hermes Terre D´Hermes je určen charismatickým mužům na výjimečné události i pro běžné dny.

    Recenze Dior Fahrenheit – květinovo-dřevitá toaletní voda pro muže

    recenze Dior Fahrenheit

    Značka: Dior | Typ: EdT | Druh vůně: květinová, dřevitá | Objem: 100 ml | Hlava: cedr, bergamot, hloh, mandarinka, levandule, citron, muškátový oříšek, heřmánek | Srdce: zimolez, cedr, konvalinka, jasmín, santalové dřevo, karafiát, muškátový oříšek, lístky fialky | Základ: ambra, kůže, tonka fazole, pižmo, vetiver, pačuli | Přibližná cena: 1 629 Kč

    Květinovo-dřevitá toaletní voda Fahrenheit od značky Dior je vůně plná protikladů. Smyslná Fahrenheit vůně v sobě spojuje drsnou mužskost s křehkostí a něhou. Proto je tato toaletní voda určená drsným mužům, kteří se nebojí projevit své city.

    Recenze Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo – vodní parfémovaná voda pro muže

    recenze Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo

    Značka: Giorgio Armani | Typ: EdP | Druh vůně: aromatická, vodní | Objem: 75 ml | Hlava: mořské tóny, bergamot | Srdce: rozmarýn, šalvěj | Základ: kadidlo, pačuli | Přibližná cena: 1 499 Kč

    Luxusní pánská parfemovaná voda Acqua di Gio Profumo od značky Giorgio Armani je mimořádně smyslná a intenzivní. Její aromatická vůně s vodními tóny je určená všem sebevědomým a dynamickým mužům hledajícím osvěžení a strhující zážitek.

    Recenze Paco Rabanne 1 Million Privé – orientálně-dřevitá parfémovaná voda pro muže

    recenze Paco Rabanne 1 Million Privé

    Značka: Paco Rabanne | Typ: EdP | Druh vůně: dřevitá, orientální | Objem: 100 ml | Hlava: skořice, jablko, mandarinka | Srdce: myrha, tabák | Základ: tonka fazole, pačuli | Přibližná cena: 1 318 Kč

    Orientálně-dřevitá Paco Rabanne 1 Million Privé je parfémovaná voda plná kontrastů. Sladkou vůni mandarinky a jablka skvěle doplňuje hořká vůně skořice. Je to vůně inspirovaná extravagancí, zlatem a luxusním životem. 1 Million Privé je skvělou volbou pro elegantní, provokativní a mocné muže.

    Recenze Bvlgari Man In Black – orientálně-květinová parfémovaná voda pro muže

    recenze Bvlgari Man In Black

    Značka: Bvlgari | Typ: EdP | Druh vůně: orientální, květinová | Objem: 100 ml | Hlava: rum, tabák | Srdce: kůže, kosatec, tuberóza | Základ: tonka fazole, guajakové dřevo, benzoin | Přibližná cena: 1 188 Kč

    Orientálně-květinová parfémovaná voda Man in black od značky Bvlgari zaujme svými netradičními tóny rumu a tabáku. Vůně je inspirovaná mýtem o narození boha země Vulcana a je určená odvážným, charismatickým a elegantním mužům.

    Recenze Versace Eros – aromaticko-fougerová toaletní voda pro muže

    recenze Versace Eros

    Značka: Versace | Typ: EdT | Druh vůně: aromaticko-fougerová | Objem: 100 ml | Hlava: zelené jablko, italský citron, máta | Srdce: ambroxan, tonka fazole, geránium | Základ: cedr, vanilka, dubový mech, vetiver | Přibližná cena: 1 059 Kč

    Toaletní voda pro muže Versace Eros je inspirována řeckou mytologií. Své pojmenování vůně dostala podle syna řecké bohyně lásky Afrodithé. Tato aromaticko-fougerová vůně je svěží, dřevitá a díky sladké vanilce i lehce orientální. Versace Eros se stala symbolem lásky, vášně, nespoutanosti a smyslnosti.

    Recenze Hugo Boss No.6 Bottled – citrusovo-kořeněná toaletní voda pro muže

    recenze Hugo Boss No.6 Bottled

    Značka: Hugo Boss | Typ: EdT | Druh vůně: kořenitá, citrusová | Objem: 100 ml | Hlava: jablko, švestka, dubový mech, bergamot, citron, geránium | Srdce: skořice, karafiát, hřebíček, mahagon | Základ: olivovník, cedr, vanilka, santalové dřevo, vetiver | Přibližná cena: 797 Kč

    Pánská citrusovo-kořeněná toaletní voda Hugo Boss No.6 Bottled byla uvedena na trh roku 1998. Ale největší oblibu zažívá od roku 2017, kdy se tváří vůně stal charismatický herec Chris Hemsworth. Jde o výraznou mužskou vůni se svěžími citrusovými tóny. Toaletní voda Hugo Boss No.6 Bottled je určena nadčasovým cílevědomým mužům se zdravou dávkou sebedůvěry.

    Recenze Clinique Happy for men – citrusová kolínská voda pro muže

    recenze Clinique Happy

    Značka: Clinique | Typ: EdC | Druh vůně: aromatická, citrusová | Objem: 100 ml | Hlava: zelené tóny, limetka, mořské tóny, mandarinka, citron | Srdce: frézie, růže, konvalinka, jasmín | Základ: cedr, pižmo, guajakové dřevo, cypřiš | Přibližná cena: 697 Kč

    Pánská kolínská voda Happy for men od značky Clinique byla na trh uvedena roku 1999 a od té doby si získala oblíbenost spousty mužů. Její jedinečná citrusová vůně rozproudí směsici emocí. Svěží aromatická kolínská voda s výraznými citrusovými tóny je skvělou volbou zvláště pro letní období.

    Recenze Lacoste Essential – aromaticko-dřevitá toaletní voda pro muže

    recenze Lacoste Essential

    Značka: Lacoste | Typ: EdT | Druh vůně: aromatická, dřevitá | Objem: 125 ml | Hlava: listy černého rybízu, bergamot, mandarinka | Srdce: růže, pepř | Základ: santalové dřevo, pačuli | Přibližná cena: 599 Kč

    Toaletní voda Lacoste Essential je dřevitá vůně s ovocno-citrusovými tóny plnými energie. Je vhodná pro denní využití, protože u ní dochází k postupnému uvolňování vůní. A díky své kombinaci svěžích citrusů a klasického dřeva je vhodná pro sportovní i elegantní styl. Není divu, že patří vůně Essential již několik let k nejprodávanějším toaletním vodám značky Lacoste.

    Recenze Calvin Klein Eternity for Men – aromatická toaletní voda pro muže

    recenze Calvin Klein Eternity

    Značka: Calvin Klein | Typ: EdT | Druh vůně: aromatická | Objem: 100 ml | Hlava: zelené tóny, bergamot, mandarinka, levandule, citron | Srdce: lilie, jalovcové bobule, konvalinka, pomerančový květ, šalvěj, jasmín, koriandr, bazalka, geránium | Základ: ambra, pižmo, santalové dřevo, vetiver, brazilské růžové dřevo | Přibližná cena: 530 Kč

    Dlouhotrvající toaletní voda Eternity for Men je jemná, nostalgická, elegantní, stylová a skutečně svěží vůně od značky Calvin Klein. Historie vůně Eternity for Men sice sahá až k roku 1990, ale jde o nadčasovou vůni určenou moderním a elegantním mužům.  Ideální muž je podle Eternity for men ve svém nitru něžný, chápavý a citlivý, ale navenek působí sebevědomým a přirozeně přitažlivým dojmem.

    Nejprodávanější parfémy

    Jak vybrat parfém

    historie parfémů pro mužeDříve používali naši předci vůně spíše pro obřadní účely, později se však voňavky staly nedílnou součástí našeho života. Starověcí Řekové i Arabové používali vonné látky do různých mastí a krémů. Ve středověku lidé používali voňavky pro zakrytí tělesného pachu místo ranní hygieny.

    Revoluce parfémů začala v době uvedení parfému Chanel No. 5 na trh. Do parfumérství postupně zabředli i další, většinou oděvní, značky. Od té doby zažila výroba dámských parfémů, toaletních vod a pánských kolínských obrovský boom. Dříve parfémy kupovaly většinou ženy, ale v posledních letech se rapidně zvýšila poptávka i po pánských parfémech. A právě pánským voňavkám a vodám po holení se budeme věnovat v dnešním článku. Dámským parfémům se blíže věnujeme ve článku Vůně pro ženy.

    Druhy vůní podle obsahu vonných látek

    Vůně často označujeme obecně jako pánské parfémy, přitom jde ale pouze o jeden typ vůní. Voňavky dělíme dle obsahu vonných látek na:

    DruhPopis

    Parfémy

    Parfémy jsou velice silně koncentrované vůně s vyšší intenzitou. Stačí pouze několik kapek parfému a vůně vám často vydrží až do druhého dne. Pánské parfémy obsahují 15 – 30 % vonných látek.

    Parfémované vody (EdP)

    Parfémované vody najdete na trhu nejčastěji. Obsah vonných látek je okolo 10 – 15 %. V obchodech je můžete najít i pod označením EdP nebo pod cizojazyčným názvem Eau De Parfum. Aroma parfémovaných vod vydrží přibližně 5-6 hodin.
    Toaletní vody (EdT)Levnější pánské vůně vydrží pouze pár hodin. Tento typ voňavek je označován jako Eau de Toilette nebo zkratkou EdT. Obsah vonných esencí je pouze 4-8 %.

    Kolínské vody (EdC)

    Kolínské vody mají obsah vonných esencí okolo 3-5%. Primárně je používají muži jako vodu po holení, ale může být použita i jako náhrada za toaletní vodu pro osvěžení během dne. Kolínskou vodu najdete i pod označením Eau de Cologne nebo také pod značkou EdC.

    Složení pánských parfémů – pyramida vůní

    Každý parfém pro muže se skládá ze 3 vonných částí. Tyto části ovlivňují nejenom intenzitu vůně, ale i její výdrž.

    • Základ – základ každé vůně parfémů má nejdelší výdrž. U levných parfémů ucítíte základní tóny zhruba 4-6 hodin. Dražší vůně udržují tyto tóny po celý den.
    • Srdce – srdce je tvořeno středními tóny. Ty cítíme po odeznění vysokých tónů hlavy parfému. Tóny srdce voňavky pro muže vydrží u levnějších toaletních vod až 2 hodiny. Kvalitnější parfémy mají i celodenní výdrž.
    • Hlava – velice intenzivní vůně, kterou cítíme ihned při nanesení parfému. Tyto vysoké tóny na nás dělají první dojem, ale zároveň rychle ustoupí.

    pyramida vůní

    Pánské parfémy podle vůně

    Nkupujete-li parfém pro muže nebo kolínskou vodu bude vás zajímat i konkrétní vůně. Někteří muži milují temperamentní kořeněné vůně, jiní ocení spíše svěží citrusové tóny. Podle typu vůně rozdělujeme pánské parfémy následovně:

    • Orientální kořeněné parfémy – vyznačují se těžší intenzivní vůní hřebíčku, vanilky, skořicí, apod.
    • Citrusové parfémy – osvěžující citrusové tóny citronů, limetek nebo pomerančů
    • Ovocné parfémy –  sladké, výrazné a podmanivé vůně ovoce
    • Dřevité parfémy – dřevité přírodní tóny cedrového, santalového nebo růžového dřeva s kombinací tabáku nebo pačuli
    • Vodní parfémy – svěží vůně obsahující mořské nebo vodní tóny (vodní meloun, lotos, mořská sůl, chaluhy, mořské řasy, apod.)
    • Květinové parfémy – u pánských parfémů se většinou jedná o kombinaci květin s dřevitými nebo kořeněnými tóny
    • Chypre parfémy – tyto ryze mužské tóny se vyznačují přírodními vůněmi mechu, dřeva a jehličí

    Eternity pánský parfém

    Balení a objem mužských parfémů

    Balení parfémů, toaletních vod i kolínských vod se může lišit svým objemem, vzhledem a typem rozprašovače. Objemy parfémů a vod po holení se uvádí v mililitrech (ml).

    Objem parfémuPopis
    1 – 8 mlMiniaturní odstřiky parfémů, kolínských vod a vod po holení slouží jako testovací vzorky vůní nebo reklamní předměty.
    15 – 30 mlMalé provedení oblíbených parfémů pro muže, kolínských vod i vod po holení. Vhodné na cesty
    50 ml – 100 mlJedná se o běžné velikosti parfémů, EdP, EdT vůní, kolínských vod i vod po holení.
    nad 100 mlVětšinou se jedná o velké balení kolínské vody nebo vody po holení. Nad 100 ml seženete některé opravdu velké balení parfémů.

    Provedení flakónu

    • Klasické flakóny – klasický flakón je originálně balen výrobcem a většina značek má svůj osobitý vzhled.
    • Originální flakóny – mnohé značky sázejí na originalitu a provedení flakonu je velice osobité. Při nákupu pánského parfému se můžete setkat s flakónem ve tvaru granátu, výherního poháru, ženské postavy, apod.
    • Testery – nemají originální krabičku výrobce, designový flakón a někdy postrádají i zavírací víčko. Jsou však podstatně levnější než parfémy s klasickým flakónem. Testery se bohužel nehodí jako dárek, takže je využijete spíše pro vlastní potřebu.

    rozprašovač parfému

    Druh rozprašovače

    Nejčastěji se setkáte s pánskými parfémy s rozprašovačem. Některé značky mají tento rozprašovač šroubovací, aby se dal parfém kdykoliv doplnit.

    Vůně podle příležitosti, ročního období a nálady

    parfém podle příležitostiJe prokázáno, že určité typy vůni mohou měnit náladu. Svěží lehké vůně navozují pocit dobré nálady, naopak silnější intenzivní vůně vyvolávají silné emoce. Proto se většinou svěží citrusové, ovocné, květinové nebo vodní tóny používají přes den a intenzivní orientální, pižmové, chypre a dřevité vůně používají muži spíše večer.

    Různé druhy vůní používají muži i podle příležitosti. Pro víkend s přáteli muž zvolí spíše svěží energetickou vůni. V případě plesu nebo důležité pracovní schůzky muž zvolí naopak orientální vůni nebo parfémy s tóny pižma.

    Stejně jako u ženských parfémů, se vůně mění i podle ročního období. V jarním a letním období muži volí svěží vůně a naopak na podzim a v zimě vybírají kořeněné parfémy.

    Nanášení pánského parfému a kolínské vody

    Správné nanášení parfémů a kolínských vod vám zaručí dlouhodobou výdrž vůně. Aby vám parfém vydržel co nejdéle, nanášejte parfém:

    • na pulsní body zápěstí, krku nebo za ušima
    • na hrudník
    • před oblékáním

    Pokud máte kolínskou vodu bez rozprašovače, naneste si trochu kolínské na prst a poklepejte místa, které chcete navonět. Poté si umyjte ruce, abyste neovoněli vše, na co sáhnete.

    Kolínskou vodu s rozprašovačem, nastříkejte z rozumné vzdálenosti 10-20 cm od těla.

    PozorPozor

    Parfém nenanášejte na oblečení. Vonné látky vám mohou obarvit nebo poškodit látky.

    jak správně parfém nanést

    Pravidla používání parfému

    • Nemíchejte více vůní dohromady.
    • Nemíchejte kolínskou vodu s parfémy.
    • Vůni používejte s citem a ohledem na své okolí.
    • Kolínskou vodu nanášejte pouze 1x denně.
    • Nenanášejte parfémy nebo kolínské vody na místa, kde se více potíte.

    Nejoblíbenější značky pánských vůní

    Na trhu je opravdu velký výběr značek pánských parfémů a kolínských vod. Vybrali jsme pro vás seznam značek top pánských parfémů.

    Pánské toaletní vody Bruno Banani

    Německá značka Bruni Banani dříve vyráběla pouze spodní prádlo, ale díky své neotřelosti a odvaze se stala oblíbenou parfemářskou značkou. Pánské toaletní vody a vody po holení mají odvážné vonné kompozice a originálně zkosené flakónky.

    toaletní vody Bruno banani

    Pánské kolínské vody Burberry

    Britská značka Burberry má ve své nabídce oblíbené kolínské vody pro pány. Kolínské vody Burberry ztělesňují eleganci, nadčasovost a vytříbený styl každého gentlemana.

    parfémy burberry Pánské toaletní vody a parfémy Bvlgari

    Italská oděvní značka se proslavila i díky své výrobě pánských a dámských parfémů. Pánské parfémy, toaletní vody i parfémované vody této značky jsou synonymem dokonalosti, originality a stylu.

    parfémy Bvlgari

    Pánské parfémy Calvin Klein

    Značka Calvin Klein původně vytvářela stylové džíny, ale později zaměřila i na pánské, dámské a unisex parfémy. Pánské parfémy Calvin Klein jsou známé svými čistými liniemi, jednoduchým stylem a flakónem s logem firmy.

    parfémy Calvin Klein

    Pánské parfémy David Beckham

    Legendární fotbalová hvězda David Beckham má celou škálu svých parfémových vod, parfémů, toaletních vod, ale i vod po holení. Vůně s označením David Beckham jsou synonymem luxusu, elegance a svěžesti.

    pánské parfémy david beckham

    Toaletní vody Davidoff

    Pánské vůně švýcarské značky Davidoff mají nezaměnitelný charakter a symbolizují úspěch, odvahu, dobrodružství a radost z života. Sám Zino Davidoff byl milovník života a procestoval celý svět. Svou lásku k životu dával najevo i svými vůněmi pro muže.

    Parfémy značky Davidoff

    Pánské parfémy Diesel

    Italská značka Diesel se vyznačuje provokativními slogany, kreativními flakónky a neotřelými pánskými vůněmi. Vůně jsou rafinované, drzé a sexy. pánské parfémy diesel

    Pánské parfémy Dior

    Značka Dior založená ve Francii roku 1946 návrhářem Christianem Diorem si brzy získala oblibu žen i mužů. V oblasti pánských parfémů jde o symbol elegance, luxusu a charisma. Značka Dior využívá luxusní francouzské ingredience pro výrobu svých pánských parfémů.

    parfémy Dior

    Pánské parfémy Giorgio Armani

    Giorgio Armani je proslulý svým originálním stylem, a stejně jako on, jsou jeho mužské parfémy nezaměnitelné. Parfémy Giorgio Armani ztělesňují kvalitu, úspěch, sebevědomí a nadčasovost.

    parfémy Giorgio Armani

    Pánské parfémy Dolce and Gabbana

    Dolce & Gabbana je módní italská značka, která přenáší do svých pánských parfémů sicilskou tradici a italský lesk. Jejich parfémy pro muže jsou svěží, nekonvenční a moderní.parfémy dolce gabbana

    Pánské parfémy Gucci

    Italská značka Gucci má na trhu kvalitní a inovativní pánské parfémy se zaměřením na detail. parfémy Gucci

    Pánské parfémy Hugo Boss

    Značka Hugo Boss se zajímá o názory a přání svých zákazníků. Pánské parfémy této značky v sobě ukrývají kvalitní vonné ingredience, německý smysl pro detail a preciznost.

    parfémy Hugo Boss

    Pánské parfémy Guess

    Módní značka Guess pochází z Ameriky a vyznačuje se vysokou úrovní kvality, inovací a kreativní reklamou nejenom u oblečení a doplňků, ale i u parfémů. Pánské parfémy Guess vyjadřují dobrodružný životní styl.parfémy Guess

    Pánské parfémy Chanel

    Coco Chanel se po své kariéře barové zpěvačky zaměřila na oblasti módy, kosmetiky a parfémářství. Pánské vůně Chanel v sobě ukrývají luxusní ingredience, eleganci a nadčasové provedení.parfémy Chanel

    Pánské parfémy Lacoste

    René Lacoste byl tenista s přezdívkou Aligátor, z tohoto důvodu je v logu značky Lacoste krokodýl. Pánské vůně Lacoste odráží neformální eleganci, uvolněnost, ale i jednoduchostpánské parfémy značky lacoste

    Pánské vůně Versace

    Italská luxusní značka Versace symbolizuje nadčasovou módu, luxusní životní styl a provokativní vůně. Pánské parfémy Versace v sobě odráží lásku k italské tradici, svádění, vášeň a provokaci.parfémy Versace

    Pánské toaletní vody Puma

    Sportovní značka módního průmyslu se zaměřila i na sportovní energetické pánské toaletní vody. Puma v sobě odráží odvahu, energii.

    pánské toaletní vody Puma

     

    Kde koupit pánské parfémy

    E-shop Notino nabízí velký výběr pánských parfémů, kolínských vod, ale i vod po holení. V jejich kamenných prodejnách si můžete vyzkoušet jednotlivé vůně.

    Velký sortiment pánských parfémů, toaletních vod, kolínských vod i vod po holení nabízí e-shop El nino. I tento obchod má své kamenné prodejny.   

    Srovnání cen, recenze uživatelů a velký výběr pánských parfémů nabízí i český portál Heureka.

    Ceny parfémů pro muže

    Cenu pánského parfému ovlivňuje hned několik aspektů –  značka, množství vonných látek, objem, design flakónu, apod.

    Pánské toaletní vody do 200 Kč

    Do 200 Kč nakoupíte kolínské vody po holení nebo levné toaletní vody nízko nákladových značek. Tyto vůně bohužel dlouho nevydrží.

    Pánské parfémované vody od 200 Kč do 1 000 Kč

    V této cenové kategorii zakoupíte pánské parfémované nebo toaletní vody o velikosti 15 – 30 ml. Do 1 000 Kč můžete zakoupit i testery oblíbených značek parfémů pro muže.

    Pánské parfémy od 1 000 Kč do 3 000 Kč

    V této cenové kategorii jsou kvalitnější parfémované vody, velmi kvalitní vody po holení a toaletní vody s větším objemem balení. Obvyklá velikost je mezi 50 až 100 ml.

    Luxusní pánské parfémy nad 3 000 Kč

    Vyšší pořizovací náklady pánských parfémů zaručují originální luxusní vůni. Tato cenová kategorie obsahuje parfémy s velkým podílem vonných látek, objem balení okolo 100 ml a výběr mezi luxusními značkami.

    Použité zdroje:

    Nejprodávanější parfémy

    Sdílejte článek

    Ohodnoťte článek

    Celkové hodnocení: 5.0 (3 hlasy)

    Autor článku

    Sabina Krejčová
    Sabina Krejčová

    Sabču zajímají nové technologie, deskové i PC hry, kultura a cestování. Ve volném čase se věnuje geocachingu, vaření nebo svému blogu. Jejím velkým vzorem je herečka Emilia Clarke. Více informací o nás >>

    Podobné články

    Diskuse u článku

    Přidat komentář

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Odeslat komentář