Skylink je provozovaný lucemburskou společností M7 Group. Dlouhodobě se jedná o největšího poskytovatele satelitního vysílání v ČR i na Slovensku. Jako takový nabízí 100% pokrytí. Ať už tedy bydlíte v kterémkoliv koutě republiky, Skylink můžete využívat. Kromě toho nabízí internetovou televizi.
Balíčky a jejich cena – 9/10
Oceňujeme, že Skylink nabízí hned několik balíčků tak, aby si mohl vybrat skutečně každý. Ať už je tedy vaší prioritou nízká cena, nebo naopak velký počet televizních stanic, televize od Skylink vás nezklame.
Balíčky satelitních kanálů
Mini | Smart | Multi | Kombi+ | Premium | Komplet | |
---|---|---|---|---|---|---|
Počet programů |
78 | 100 | 115 | 133 | 136 | 142 |
Počet HD programů |
35 | 50 | 57 | 69 | 72 | 75 |
Cena za měsíc |
209 Kč | 299 Kč | 389 Kč | 499 Kč | 599 Kč | 1 100 Kč |
Kompletně sestavené balíčky jsou vyvážené a není tedy potřeba vymýšlet vlastní složení programů. Zaujal nás především balíček Smart a Multi, který je optimálním kompromisem mezi nadupanou výbavou a stále ještě přijatelnou cenou.
Cenově programové balíčky od satelitní televize Skylink představují zlatou střední cestu. Nejsou nejlevnější, ale rozhodně ani nejdražší. V čem ještě Skylink musíme pochválit, to je stabilita signálu a vysoká kvalita obrazu, zejména u HD programů.
Balíčky internetových kanálů
Mini | Smart | Multi | Kombi+HBO | Premium | |
---|---|---|---|---|---|
Počet programů |
46 | 60 | 73 | 90 | 90 |
Počet HD programů |
31 | 44 | 50 | 64 | 64 |
Cena za měsíc |
179 Kč | 249 Kč | 299 Kč | 499 Kč | 549 Kč |
V porovnání s konkurenčními internetovými televizemi má Skylink o něco menší výběr programů. Dostupné kanály jsou ovšem kvalitní a zároveň tarifové balíčky nestojí příliš. Nabídka je díky tomu hezky přehledná a nepřekáží vám v ní pořady, které nepustíte, jak je rok dlouhý.
Doplňky – 10/10
Set-top boxy Skylink umožňují nahrávání na externí uložiště. Televizi Skylink je možné sledovat živě nebo až 7 dní zpětně díky Skylink Live TV. Už nikdy tak nepřijdete o žádný ze svých oblíbených pořadů. Využít můžete také videotéku CANAL+ a Apple TV+ s více než 500 tituly, přístup do ní vás vyjde na 179 Kč/měsíc.
Spíše zajímavostí je magazín Skylink TV pro iOs a Android, který vychází každé druhé pondělí. Najdete v něm články i televizní program. Myšlenka se nám moc líbí, aplikace by bohužel potřebovala ještě vychytat. Články si přečtete dobře, problém jsme ale měli se zobrazením programu. Vzhledem k tomu, že ten by měl být tím hlavním lákadlem, je to spíše zklamání.
Možnosti sledování – 9/10
K satelitu máte zdarma rovnou internetovou televizi Skylink Live TV. Tu je možné sledovat až na 4 zařízeních najednou. Každý člen rodiny si tak snadno pustí to, co ho zajímá. Jaká zařízení je možné využívat?
- Aplikaci Skylink Live TV spustíte na vybraných smart televizích.
- U klasických televizí potřebujete set-top box Tesla.
- V případě notebooku či stolního PC televizi snadno spustíte přímo v prohlížeči.
- Na tabletu a mobilním telefonu využijete aplikaci pro iOs a Android. Aplikace obecně bohužel není uživatelsky úplně přívětivá a orientace v ní je složitější. Běží vesměs svižně, občas ale může zamrznout.
Pro připojení internetové televize spolu se satelitem nebo i samostatně budete potřebovat internet s rychlostí alespoň 10 Mbit/s. V porovnání s klasickými internetovými televizemi je tato hodnota trošku vyšší. Na druhou stranu oceňujeme, že se Skylink nesnaží tuto hodnotu záměrně uvádět poddimenzovanou.
Podmínky – 7,5/10
Satelitní TV Skylink můžete sledovat bez závazku či se závazkem (12 či 24 měsíců). Předplatné na delší dobu je cenově o něco výhodnější, na druhou stranu tam máte závazek a smlouvu není tak snadné ukončit.
Co se instalace týče, při uzavření smlouvy na 24 měsíců ji máte za symbolickou 1 Kč. To je samozřejmě výhodné, znovu ale upozorňujeme na závazek a případnou pokutu při předčasném ukončení. Pravděpodobně navíc zaplatíte o něco víc než avizovanou 1 Kč, připlácet totiž budete například za dojezd technika na místo.
Pokud to chcete mít bez závazku, čeká vás nákup satelitního kompletu za 1 999 Kč (TV se satelitním tunerem) či 3 999 Kč (všechny TV). Instalace je na vás, případně vám ji za přiměřených 999 Kč provede odborník. Myslete také na to, že při registraci nové karty se vás bude týkat jednorázový poplatek ve výši 999 Kč.
Zákaznická podpora – 9/10
S něčím si nevíte rady? Jako první doporučujeme zamířit do přehledné sekce nejčastějších dotazů. Jednotlivé otázky jsou rozřazené podle tématu, odpovědi jsou dostatečně obsáhlé i srozumitelné. Na většinu našich otázek jsme odpověď našli již zde a ani bychom dál nemuseli kontaktovat zákaznickou podporu Skylink. Hodně užitečná může být také tzv. Rychlá pomoc.
Pokud budete něco potřebovat přímo o zákaznické podpory, obrátit se můžete na infolinku nebo odeslat kontaktní formulář. Doporučujeme využít druhou možnost – vyberete si formulář přímo vašemu problému na míru, díky tomu se fundované odpovědi dočkáte poměrně brzy. U infolinky nám chyběla nějaká přesnější informace o tom, kdy je servis k dispozici. Lehce zamrzí i absence bleskového online chatu.
Závěrečné hodnocení
Skvělá
Satelitní a internetová televize Skylink má největší zákaznickou základnu a dobře se zapsala i u nás. Chválíme vysokou kvalitu obrazu i širokou nabídku programových balíčků. Nenechte se ale zmást marketingem a „satelitní televizí bez poplatků“.
- Největší poskytovatel
- 100% pokrytí signálem
- Balíček programů pro každého
- Vysoká kvalita obrazu
- V ceně Skylink Live TV
- Sledování až na 4 zařízeních
- Dobře zpracovaná Rychlá pomoc
- Instalace za 1 Kč jen při úvazku na 24 měsíců
- Servisní poplatek u bezplatného balíčku
Diskuze a zkušenosti
Tak dnes má skylink rekord.Napad první sníh, a od rána nejde televize,a to jsou 4 hod. odpoledne.Asi jim spadla družice.Platíme si službu, která nefunguje,a peníze Vám nikdo nevrátí.Mimochodem v poledne jsem psal recenzi, o nefukčnosti FA. Skylink, a na netu již nic není.Takže Skylink záporné recenze maže, aby si lidé nemohli přečíst pravdu.
Dobrý den, opět nejde televize, není signál,toto se opakuje pravidelně když sněží jako dnes, nebo když prší,fouká vítr,o bouřce ani nemluvě.Nejhorší televize jakou jsme kdy měli.Hlavně že platíte, ale televize při jakém koliv špatném počasí nejde.
pokud nemáte windous a máte Linux tak vám k satelitnímu vysílání nejde spustit internetové. Takže mi slibovali něco, co se nedá využít.
Čím drtařší poplatky, tím horší... Například včera celý den nešly veškeré placené programy. Viděli jsme místo nich jen červený pruh s hlášením, že máme kontaktovat poskytovatele služby, že karta nemá oprávnění. Opakovaně jsem kontaktoval poskytovatele SKYLINK, jejich zákaznickou zónu. Telefonicky to nešlo – operátor nedostupný. Přes kontaktní formulář – bez reakce… Večer se to samo od sebe rozběhlo, a již to jde. Celý den jsme ovšem byli bez televize kromě volně dostupných programů jako ČT24 apod… Dnes se mi ozvala technická podpora SKYLINK jako reakce na mé včerejší dotazy na nefunkčnost služeb. Jejich zpráva byla bez omluvy, bez vysvětlení, proč včera celý den nešly placené programy. Poslali mi předtištěnou obecnou zprávu, kterou zřejmě posílá nějaký automat, ve kterém mne informovali, že se pokud i nejdou placené programy, mám se obrátit na jejich smluvní servisní středisko v mém okresu a mám počítat s úhradou za výjezd technika a za opravu. O tom, že takový výjezd by byl zbytečný, když porucha je jednoznačně na straně poskytovatele, což ostatně bylo napsané i v tom chybovém hlášení na obrazovce, je diskuze zbytečná. Nakonec mi poskytli radu, že když mi nehrají programy přes satelit, mám si ty programy pustit na internetu… A to bylo všechno, co mi poradili….