Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů
Menu
>

Recenze pojišťovny Direct

14. 9. 2023 aktualizováno

Hodnocení pojištění Direct

Direct pojišťovna svým klientům nabízí spoustu pojištění, dodatečných připojištění a asistenčních služeb. Zahrnuje povinné ručení, havarijní pojištěnícestovního pojištěnípojištění nemovitosti a pojištění odpovědnosti za škodu. Naše hodnocení se dozvíte v aktuální recenzi.

Hodnocení pojištění Direct

8.8

Skvělá

Pojišťovna Direct nabízí řadu kvalitních pojištění, která zahrnují automobil, motorku, cestování, odpovědnost za škodu, nájemníky a nemovitost. Líbí se nám srozumitelné podmínky, rychlé sjednání a slušné ceny. Ani příplatkových a asistenčních služeb není málo. Vadou na kráse mohou být chybějící pobočky a absence některých služeb typu úrazové či životní pojištění.

Povinné ručení
9
Havarijní pojištění
9
Cestovní pojištění
9
Pojištění domácnosti a nemovitosti
9
Pojištění odpovědnosti
9
Zákaznická podpora
8
Klady
  • Rychlé a přehledné sjednání pojištění online
  • Slušné ceny a vysoké limity krytí
  • Komplexní asistenční služby
  • Speciální pojištění pro nájemníky
  • Jednoduchý a přehledný web
  • Aplikace v češtině
Zápory
  • Nemá kamenné pobočky
  • Infolinka nefunguje nonstop
  • Některá pojištění zatím nenabízí

Základní informace o pojišťovně Direct

Direct se snaží působit jednoduše a spolehlivě. Cílí na srozumitelné nabídky, které jsou pro lidi pochopitelné. Specializuje se jak na běžné klienty, tak na firmy.

Pojišťovna Direct zahrnuje pojištění auta a motorky, majetku, cestovní pojištění, pojištění odpovědnosti a podnikání.

Hodnocení pojištění Direct

Direct pojišťovna, a.s. je členem České asociace pojišťoven. Její historie sahá do roku 2007, v současné době spravuje pojištění přes 400 000 klientů.

31.7.2022 uzavřela pojišťovna Direct všechny kamenné pobočky.

Povinné ručení – 9/10

Povinné ručení Direct si sjednáte pohodlně online. Stačí vyplnit SPZ vozidla (pokud neznáte, nevadí) a zadat vaše údaje. Kromě křestního jména je nutné vyplnit rodné číslo a telefonní číslo včetně PSČ vašeho bydliště. Direct tyto údaje potřebuje pro výpočet bonusu a ceny. Běžný postup, jaký známe u většiny podobných pojišťoven.

Povinné ručení Direct

Povinné ručení od Directu si mohou sjednat fyzické osoby, podnikatelé, právnické osoby a cizinci.

Po vyplnění údajů se zobrazí podrobnější informace o povinném ručení Direct. Nyní je potřeba vybrat limit pojistného plnění. Zde je seznam možností:

Limity povinného ručení Direct

Informace o výhodách

50 milionů

Ze zákona je minimální povolený limit pro povinné ručení stanoven na 35 milionů. Direct chce mít jistotu, proto nabízí min. limit 50 milionů.

100 milionů

Hodí se v případě, kdy dojde k poškození zdraví, kde by limit 50 milionů nemusel stačit. Vyšší limit je také dobrý pro případy, kdy během nehody dojde k poškození majetku vyšší hodnoty (sloup el. vedení, památka, kamion plný zboží aj.).

150 milionů, 200 milionů, 250 milionů

Takto vysoké limity se vyplatí při vyšších škodách. Stojí za zvážení např. pokud pravidelně cestujete do zahraniční.

Každé povinné ručení od Directu je možné doplnit připojištěním. Hodí se kupříkladu asistenční služby, které zaplatí příjezd, práci mechanika a odtah.

Variant je několik: od S až po XL. Zatímco první asistence je zahrnuta v ceně pojištění a je limitující např. odtahem do nejbližšího servisu (max. 25 km, limit 3 000 Kč), nejdražší varianta XL sice stojí 875 Kč, ovšem hradí absolutně všechno, a navíc vaše vozidlo odtáhnou kamkoliv v rámci ČR a Evropy.

Z doplňkových pojištění stojí za zmínku pojištění skel (oprava nebo výměna skla, senzorů či vnitřního zrcátka), pojištění dětských sedaček a zavazadel či pojištění nezaviněné bouračky (pokud vás někdo nabourá, Direct vyřeší škodu a papírování s pojišťovnou viníka za vás).

Havarijní pojištění – 9/10

Direct pojišťovna nabízí také havarijní pojištění. V jednoduché kalkulačce si rychle vypočítáte cenu. Havaríjko Direct pamatuje na pojištění vozidla v případě dopravní nehody, přírodní živly, střet a poškození zvířaty, vandalismus a odcizení, pojištění skel aj.

Při sjednání záleží na spoustě proměnných. Na ceně se podepisuje stáří vozidla, aktuální hodnota, místo užívání atd. Například havarijní pojištění na Škodu Fabia II, první registrace v roce 2008, stojí 5 267 Kč ročně. Znovu však připomínám, že je tato cena orientační a vaše pojištění stejného vozu může být levnější nebo dražší.

I v tomto případě si lze připlatit za asistenční služby. Stejně jako u povinného ručení Direct nabídka zahrnuje nejlevnější variantu S, dále M, L a nejdražší XL. Zatímco první (S) je zahrnuta v základu ke každému havarijnímu pojištění, a je limitována rozsahem služeb, max. dojezdem 25 km a jinými parametry, nejdražší asistence XL sice stojí navíc 2 499 Kč, ovšem Direct vám zajistí příjezd mechanika, opravu, vyproštění a odtah kamkoliv v rámci ČR a Evropy.

Cestovní pojištění – 9/10

Pojišťovna Direct sjednává také cestovní pojištění (cestovko). Rychle a online. Rozhodli jste se vycestovat na poslední chvíli? Nevadí, protože u Directu stačí zaplatit a jste okamžitě pojištěni. Jak takové pojištění sjednat?

Prostřednictvím formuláře vyberete finální destinaci, typ cesty (krátkodobý, opakované cesty, roční pobyt), vyplníte počet dospělých osob, seniorů a dětí a datum odjezdu a návratu.

Vyzkoušeli jsme si takový typický příklad: Dva dospělí a jedno dítě odjíždí na 10denní dovolenou v rámci Evropy. Orientační cena za všechny vychází u Directu na 548 Kč (55 kč za den za všechny).

Do této ceny cestovního pojištění jsou zohledněny léčebné výlohy s limitem 3 mil. Kč, fyzioterapie do 150 000 Kč, akutní zubní ošetření do 30 000 Kč, pojištění odpovědnosti s limitem 25 mil. Kč (zdraví) a 10 mil. Kč pro majetek. Součástí je také cestovní asistence.

Cestovní asistenční služby zahrnují pomoc s komunikací v cizím jazyce po telefonu. Myslí také na ztrátu dokladů nebo zprostředkování finanční hotovosti.

Cestovko od Directu si můžete rozšířit o další služby. Mezi ně pojišťovna zahrnuje úrazové pojištění, škodu na zavazadlech, rizikové sporty, asistence vozidla, pojištění covid-19, zpoždění letu, storno zájezdu či právní asistenci. Zajímavé je připojištění manuálních prací. Pokud se vám něco stane v zahraničí při výkonu práce, i na tyto případy cestovní pojištění Direct myslí.

Musíme rozhodně kvitovat přehledné a jednoduché vyplňování. Všechny položky jsou srozumitelné, finální cena je potom zcela jasná.

Mobilní aplikace

Pojišťovna Direct provozuje mobilní aplikaci pro telefony s Androidem a iOS. V rámci aplikace vyřešíte všechny služby, které pojišťovna nabízí. Aplikace je v češtině.

Mobilní aplikace Direct

Pojištění domácnosti a nemovitosti –⁠ 9/10

U Direct pojišťovny si můžete sjednat pojištění bytu, domu či domácnosti a chaty. Můžete se buď poradit po telefonu (z pojišťovny vám zavolají) nebo si pojištěný vyřídit kompletně online.

Co pojištění majetku Direct zahrnuje?

V prvé řadě dokáže pojistit váš byt, dům nebo chatu. Škodu pojišťovna proplatí až do částky, kterou si při sjednávání stanovíte jako hodnotu stavby nebo domácnosti.

Direct myslí i na neustále se zvyšující ceny, protože neřeší opotřebení vašich věcí. Vyplatí vám tolik peněz, abyste si za ně mohli koupit věci (odcizené, poškozené) nové.

Součástí pojistky je asistence, která zahrnuje zámečníka, například opravu kotle, zahradní sekačky a domácích spotřebičů a zařízení. Vztahuje se dokonce i na hmyz a hlodavce.

Pokud bydlíte v podnájmu, městském či družstevním bytě, bude se vám líbit pojištění pro nájemníky. To se hodí v případech, kdy si zabouchnete klíče nebo vytopíte sousedy.

Cena takového pojištění závisí na spoustě parametrů. Je rozhodující, v jakém městě nebo vesnici bydlíte, zda chcete pojistit byt, dům či chatu, zdali se pojištění vztahuje pouze na vnitřní vybavení nebo celé stavby atd.

Pojištění domácnosti a nemovitosti Direct

Pojištění od Directu zahrnuje řadu výhod. Kupříkladu nabízí nulovou spoluúčast, pojišťovna zaplatí náklady na uniklou vodu do hodnoty stavby nebo domácnosti, a například u pojištění majetku stačí, když máte plot vysoký 120 cm.

K pojištění majetku Direct si není problém přidat různá připojištění typu pojistky na blbost, pojištění kol, pojištění domácích mazlíčků, zdravotních pomůcek či IT asistenci (tu využijete, pokud se objeví problémy s počítačem, tabletem, mobilem a jinou elektronikou).

Pojištění odpovědnosti – 9/10

Tzv. pojistka na blbost je výborná věc, která nám může ušetřit spoustu peněz. Direct nabízí klasické pojištění odpovědnosti pro případy, kdy omylem rozbijete zboží v obchodě, vytopíte sousedy, ztratíte věci vašeho zaměstnavatele (policista pokutové bloky, IT specialista notebook…) nebo například instalatér při své práci poškodí nějaké zařízení. Platí taktéž při vykonávání rekreačních sportů; typicky lyžování. Vztahuje se i na spadlé tašky z vaší střechy či spadlý strom z vašeho pozemku.

Výhodou je, že pojištění blbosti od pojišťovny Direct automaticky kryje všechny lidi, kteří bydlí s vámi na stejné adrese.

Vybírat si můžete mezi limity v rozmezí 3–25 milionů korun. Pojištění platí po celé Evropě, čili i na italských sjezdovkách, kde je pojištění blbosti povinné.

Pojištění odpovědnosti od Directu

Podobně jako u ostatních pojištění si můžete k této pojistce přidat i další. Jmenovitě se jedná o odpovědnost zvířete, škody na drobné elektronice (mobil, notebook, tablet), škody na pronajatých věcech aj.

Kolik pojištění odpovědnosti Direct stojí? Zatímco u některých pojištění jsme cenu neuváděli, protože ji nelze objektivně uvést, u této pojistky to není problém. Základní pojištění stojí 883 Kč ročně. Smlouva zahrnuje pojištění hrozících škod při běžném způsobu života a myslí na škody, které vzniknou někomu jinému v souvislosti s vaší nemovitostí.

Tato cena může být konečná, přidáním doplňkových služeb se o něco navýší. Na ceně se samozřejmě podepíše také zvolený limit. Avizovaná částka 883 Kč se týká limitu do 5 mil. Kč, při zvolení limitu 25 mil. Kč stojí pojištění 1 033 Kč.

Pojištění odpovědnosti Direct patří mezi levnější a řekněme „univerzálnější“. Některé pojišťovny nabízí podobné pojištění o něco dražší a s nižším limitem. ČSOB vás ale dokáže pojistit až do limitu 50 mil. Kč. Je nicméně pravda, že konečná cena bude podstatně vyšší.

Zákaznická podpora – 8/10

Pojišťovnu Direct můžete kontaktovat několika způsoby. K výběru je klasický formulář, infolinka na čísle 221 221 221 (po–pá, 8–18 hod.), speciální linka pro hlášení škody na čísle 270 270 777 (po–pá, 8–18 hod.), případně online chat, v jehož rámci s vámi komunikuje specialista.

Možnost kontaktování chatem oceňujeme, protože některé banky volí robota, který vám mnohdy absolutně nepomůže.

V rámci hodnocení pojišťovny Direct jsme online chat kontaktovali s dotazem. Odpovědi jsme se dočkali během okamžiku.

Zákaznická podpora Direct pojišťovna

Za pochvalu stojí také speciální stránka, která se týká hlášení škody. Jednoduše si vyberete kategorii (pojištění vozidel, cestovní pojištění, pojištění majetku…) a postupně se proklikáváte na další stránky. Tam na vás čekají důležité informace pro zdárné vyřešení nepříjemné situace.

Stránky jsou přehledné a vedou vás doslova „za ručičku“ krok za krokem. Jsem si jistý, že se i starší osoba v záplavě informací neztratí.

Direct funguje také na Facebooku a vede vlastní blog, který je každý měsíc aktualizován o několik nových článků. Témata se týkají cestování, bydlení, pojištění vozu a dalších témat.

Jak se pojišťovna staví k řešení stížností můžete sledovat na stránkách dTestu.

Klíčové vlastnosti

Parametry

Limity povinného ručení

50, 100, 150, 200, 250 mil. Kč

Možnosti připojištění u povinného ručení

Skla, havarijní pojištění, odcizení vozu, pojištění dětských sedaček a zavazadel, úraz, živelná pohroma, poškození zvířetem, střet se zvěří, vyřešení škody a papírování, vylepšená asistence (odtah po celé EU atd.)

Havarijní pojištění

Varianty S, M, L a nejdražší XL

Možnosti připojištění u havarijního pojištění

Stejné služby jako u připojištění u povinného ručení

Telefonická podpora

Po–pá, 8–18 hod.

Sdílejte článek

Ohodnoťte recenzi

Celkové hodnocení: 5.0 (33 hlasů)

Autor recenze

Petr Smejkal
Petr Smejkal

Petr má rád technologie, historii a knihy. Dříve působil jako redaktor Prima ZOOM a psal o počítačových hrách v době GameZonu a Call of Duty 1. Od roku 2015 až do dubna 2023 působil na Testádu jako šéfredaktor. LinkedIn, Facebook
Více informací o nás >>

Podobné články

Diskuse u článku

Přidat komentář
Uživatel
jan ondrejka (16. 5. 2023 16:05)

Dobrý den ,chci se zeptat mám u vaši pojištovny Direct Jaro pojištěné auto a asistenční službu,a dnes jsem si nechal odvést auto vaši službou do servisu 25 km a ještě jsem musel doplácet přes 800 kč z čeho se to počitá a jak je to možné když si platím pojistné Ondrejka.

Odpovědět
Uživatel
Petra Kvapilová (30. 5. 2023 14:05)

Dobrý den, my bohužel nejsme přímo pojišťovna o které píšete. Jen jsme porovnávali služby různých pojišťoven a napsali o nich článek. Je nám líto, že máte horší zkušenost a přejeme, ať se to co nejdříve vyřeší k vaší spokojenosti.

Odpovědět

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odeslat komentář