Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů
Menu
>

Nejlepší pronájmy e-shopů v roce 2024 – Jaký vybrat?

2. 8. 2022 aktualizováno

Chcete si vytvořit e-shop a začít prodávat, ale nehodláte utrácet spoustu peněz? Řešením je pronájem e-shopu. Jenže jak vybrat ten pravý? Otestovali jsme za vás spoustu řešení, z nichž jsme vybrali ta nejlepší. Soustředili jsme se na důvěryhodnost, jednoduchost, srozumitelnost, správu produktů, zákaznickou podporu, cenu, a další parametry.

Ve srovnávacím testování dopadl nejlépe pronájem e-shopu UPgates. Nabízí pěkné šablony, jednoduché ovládání, spoustu doplňků a dobrou technickou podporu.

Nejlepší celkově

Nejlepší pronájem e-shopu! Doporučujeme začátečníkům i pokročilým, kterým vytvoří e-shop na přání. Pěkné šablony, bohatá nápověda a pohodlné ovládání.

Alternativa UPgates

Nevyhovuje vám UPgates? Zkuste Shoptet. Špičková administrace, pestré funkce, rychlé servery a srozumitelná nápověda. Pro malé projekty nabízí e-shop zdarma.

Nejlevnější pronájem

Hledáte zejména výhodnou cenu? Pronájem od Eshop-rychle patří mezi nejlevnější na trhu! Nabízí různorodé šablony, rychlé servery, jednoduché ovládání a srozumitelné návody.

Nejlepší pronájmy e-shopů

Recenze UPgates – nejlepší pronájem e-shopu v roce 2023

UPgates nejlepší e-shopové řešeníNáš tipTestado.cz

Free verze: ano, až 30 dní | Počet šablon: 9 | Vhodný pro začátečníky: ano | Marketing a SEO: ano | Kvalitní nápověda: ano | Čeština: ano | Rychlost instalace: na klik – stačí zadat e-mail | Cena: 450–3 250 Kč/měsíčně

Klady
  • Doporučujeme (nejen) začátečníkům
  • 30denní zkušební verze zdarma
  • Rychlé založení (stačí e-mail)
  • 9 skvělých šablon zdarma
  • Propracovaný marketing a SEO
  • Výborná zákaznická podpora
  • Detailní návody
Zápory
  • Šablon mohlo být víc
  • Žádné slevy za předplatné
  • Vyšší cena

Platforma UPgates se stala vítězem našeho testu. E-shop tvorba s touto platformou je v prvé řadě jednoduchá, intuitivní a rychlá. Pro registraci a první krůčky stačí vyplnit pouze e-mail, načež budete přesměrování na provizorní e-shop. Po celou dobu vás bude provázet dobře zpracovaná nápověda, díky níž se neztratíte.

Pohodlná je také správa e-shopu. Administrace je přehledná – vždy budete vědět, co dělat. V rámci devíti různorodých šablon si snadno vyberete tu nejlepší pro vaše podnikání. Každou z nich si můžete poupravit různými prvky a změnou barev. Součástí UPgates je řada výborných doplňků, které vám mohou pomoci zlepšit zákaznický servis a zvýšit ziskovost.

Při hodnocení řešení od UPgates jsme testovali rychlost serverů. Jak se ukázalo, patří mezi nejrychlejší. Problém nenastal ani u zákaznické podpory, která vám vždy ochotně poradí na telefonu, e-mailu nebo přes formulář.

UPgates představuje špičkový e-shop pronájem u nás. Až na chybějící předplatné a menší množství šablon zde není co vytknout. E-shop pronájem od UPgates zkrátka patří mezi nejlepší u nás. Pokud vám nevadí lehce vyšší cena, tady není co řešit!

Recenze Shoptet – doporučujeme těm, kterým UPgates nevyhovuje

Recenze Shoptet

Free verze: ano, až 30 dní | Počet šablon: 10 | Vhodný pro začátečníky: ano | Marketing a SEO: ano | Kvalitní nápověda: ano | Čeština: ano | Rychlost instalace: na klik – stačí zadat e-mail | Cena: 0–3 540Kč/měsíčně

Klady
  • Doporučujeme (nejen) začátečníkům
  • 30denní zkušební verze zdarma
  • Rychlé založení (stačí e-mail)
  • 10 skvělých šablon zdarma
  • Propracovaný marketing a SEO
  • Výborná zákaznická podpora
  • Jednoduchý e-shop zdarma
Zápory
  • Průměrná cena

Pronájem eshopu od Shoptet se stal finalistou našeho velkého srovnání. Vytvoření e-shopu s tímto řešením je rychlé a snadné. Stačí vyplnit e-mailovou adresu a můžete se pustit do tvorby. Shoptet umožňuje novým uživatelům vyzkoušení zdarma a bez závazků. Po dobu 30 dní si osaháte ovládání a doplňky, teprve poté přejdete na placený tarif.

Pokud ale hodláte provozovat skutečně malý e-shop s pouhými několika produkty, Shoptet vám dovolí provozovat e-shop zcela zdarma! Počítat musíte samozřejmě s výrazným omezením funkcí. Takovou možnost však konkurence neposkytuje.

Shoptet sice patří mezi dražší pronájmy, na druhou stranu získáte nejlepší platformu pro váš e-shop. Patří mezi nejpopulárnější u nás! Servery jsou rychlé a stabilní, součástí systému je kvalitní marketing a SEO. Samozřejmostí je podpora češtiny a desítka pěkných šablon.

Pochvalu si zaslouží kvalitní nápověda, která vás po celou dobu provází krok za krokem. Na webu Shoptetu je také informativní blog a spousta rad a tipů k založení nového e-shopu. Díky tomu je Shoptet skvělý i pro začátečníky.

Pokud vám řešení od UPgates nevyhovuje, Shoptetu může být skvělá alternativa. Alespoň tak to vidí aktuální srovnání portálu Testado.cz.

Recenze Eshop-rychle – nejlevnější pronájem e-shopu

Hodnocení Eshop-rychle

Free verze: ano, až 15 dní | Počet šablon: 5+ | Vhodný pro začátečníky: ano | Marketing a SEO: ano | Kvalitní nápověda: ano | Čeština: ano | Rychlost instalace: na klik – stačí zadat e-mail | Cena: 0–790 Kč/měsíčně

Klady
  • Nejlevnější řešení u nás
  • Doporučujeme (nejen) začátečníkům
  • Zkušební verze zdarma
  • Rychlé založení (stačí e-mail)
  • Propracovaný marketing a SEO
  • Výborná zákaznická podpora
  • Velmi srozumitelné návody
Zápory
  • Vzhled administrace se nám nelíbí
  • Zkušební verze zdarma max. 15 dní

Eshop-rychle.cz patří mezi nejlevnější řešení pro start e-shopu. Platforma nabízí dva tarify: levnější stojí 390 Kč měsíčně, dražší 790 Kč měsíčně. Oba tarify zahrnují neomezený počet produktů, levnější z nich má však omezený datový prostor 5 GB a pět e-mailových adres. Při testování jsme zjistili solidní rychlost již provozovaných e-shopů a stabilitu.

Tato platforma myslí i na SEO a marketing, nabídka šablon je pak vskutku bohatá. Také proti výběru doplňků si nemůžeme stěžovat. Zahrnují platební metody, napojení na srovnávače cen, jazykové mutace, variabilní metody doručení zboží aj.

Z hlediska uživatelského je platforma Eshop-rychle dobrá. Snadno se ovládá a působí přehledně. Naopak trošku hubujeme grafickou podobu, která jakoby nepocházela z 21. století.

Instalace se bát nemusíte, protože vás provede kvalitní nápověda. Skvělá je také technická podpora. Hledáte nejlevnějšího provozovatele e-shopového řešení? Platforma Eshop-rychle je ta pravá!

Srovnání 7 pronájmů e-shopů

UPgates Shoptet Eshop-rychle Webnode Shopify Fastcentrik Prestashop
Komu UPgates doporučujeme - informace Shoptet platforma testy Eshop-rychle webnode test Shopify testy e-shopy od Fastcentrik Prestashop zkušenosti
Cena za měsíc 450–3 250 Kč 0–3 540 Kč 390–990 Kč 75–449 Kč 29–299 dolarů 430–2 460 Kč zdarma
Slevy za předplatné × × ×
Free verze 30 dní 30 dní 15 dní 14 dní 30 dní
Pro začátečníky ×
Čeština × ×
Rychlost instalace Stačí e-mail Stačí e-mail Stačí e-mail Stačí e-mail Stačí e-mail Stačí e-mail Stačí e-mail
Nabídka šablon 9 10 5+ 14 20 18 1 000+
Marketing
SEO
Rychlé servery
Zahrnuje srovnávače × ×
EET × ×
Blog
Tel. podpora × ×
Online chat × × × × × × ×
Vytvořit e-shop Vytvořit e-shop Vytvořit e-shop Vytvořit e-shop Vytvořit e-shop Vytvořit e-shop Vytvořit e-shop

Jak si založit e-shop?

Patříte mezi ty, kteří delší dobu nosí v hlavě nějaký nápad, ale stále se ne a ne rozhodnout o realizaci? Pomýšlíte na založení vlastního e-shopu, ale nemůžete se rozhoupat? Jste na správném místě, protože konečně máte šanci se do toho pustit a vytvořit si vlastní eshop!

Na následujících řádcích si vysvětlíme, jak založit e-shop, co takový krok obnáší a jak moc je náročný. Připravili jsme pro vás podrobného průvodce, který vás založením a tvorbou vlastního e-shopu provede. Myslíme na srozumitelnost a jednoduchost. Začátečníci jsou vítání, pokročilí uživatelé se třeba dozví něco nového.

Jak si založit e-shop?

Jak začít?

Úplně na začátek si musíte zodpovědět otázku, jakou formou budete e-shop zakládat. Způsobů je pouze několik, o to víc jsou však rozdílné. Jaké možnosti tedy máme?

Varianta 1: Vytvořím si e-shop sám

Tohle je sice na první pohled nejlevnější možnost, ve výsledku tomu ale tak vůbec není. Tedy pokud počítáme s tím, že nepatříte mezi zkušené programátory, kteří mají s tvorbou vlastního řešení e-shopů bohaté zkušenosti. Pokud by tomu tak snad bylo, nejspíše byste tyto řádky ani nečetli.

Vytvoření si vlastního e-shopu svépomocí totiž znamená velké úsilí a spoustu času. Jestliže si chcete založit vlastní e-shop kvůli prodeji, nepřijde nám příliš racionální, abyste trávili dlouhé hodiny jeho tvorbou. Jednoduše proto, že ušetřený čas můžete věnovat prodeji.

Než se tedy finálně rozhodnete, dobře si tento krok promyslete. Sice můžete mít skvělý nápad na produkt, který se bude dobře prodávat, ale máte stejné know-how také v oblasti IT, tvorby webu a grafiky?

Klady
  • E-shop si vytvoříte přesně podle sebe
  • Ušetříte finance
Zápory
  • Tvorba vám sebere spoustu času
  • Nejistý výsledek
  • Špatný poměr cena vs. váš čas

Varianta 2: E-shop na platformě

Ano, také vytvoření e-shopu na platformě je jednou z cest, jak mít vlastní e-shop zdarma. Ptáte se, jak vytvořit e-shop zdarma? Nejoblíbenější platformou je WordPress. Abychom byli přesní: cca 42 % dnešních webů používá WordPress.

Nespornou výhodou tohoto (nebo obdobného) řešení je uživatelská přívětivost. To znamená, že instalaci a obvyklé nastavení a spuštění zvládne i méně zdatný uživatel. Jak to funguje?

V rámci platformy si můžete vybrat spoustu šablon zdarma, které si na stránky aplikujete. Platforma vás poté dále navede správnou cestou. Takové řešení je určitě jednodušší a rychlejší než první varianta (tvorba všeho svépomocí), ovšem svá úskalí stále má.

Klady
  • Základní řešení je zdarma
  • Spousta šablon a pluginů zdarma
  • Internet je plný návodů a postupů
Zápory
  • Ani tady se nevyhnete nastavování a složitostem
  • Při využívání dalších služeb budete platit
  • Jste omezeni daným řešením

Varianta 2: E-shop na platformě

Varianta 3: E-shop na míru

Tohle je obecně nejlepší varianta, jakou můžete zvolit. Potíž je ovšem v tom, že je také nejdražší. Cena e-shopu na míru se nepohybuje v řádech tisíců ani desetitisíců, nýbrž statisíců!

Samozřejmě nemáme tušení, s jakou vervou se chcete do vašeho budoucího projektu pustit. Pokud máte „neomezené“ finance, nechte si vytvořit e-shop na míru.

Jestliže se tak opravdu rozhodnete, až na vysoké finanční náklady, ušetříte maximum vašeho času. Experti všechna vyslovená přání splní a váš internetový obchod bude vypadat přesně tak, jak budete chtít. Bude originální a bude se vám opravdu líbit.

Klady
  • E-shop přesně podle vašich představ
  • Maximální úspora vašeho času
  • E-shop bez chyb a nedodělků
Zápory
  • Velmi drahé řešení

Varianta 4: Pronájem e-shopu

I během psaní výše uvedených variant jsme si říkali, že založení vlastního e-shopu není žádná hračka. Není třeba se ovšem stresovat, protože poslední, čtvrtá varianta je podle nás nejvýhodnější. Nejlepším řešením je tedy pronájem eshopu. Určitě se ptáte, z jakého důvodu e-shop systém doporučujeme.Shoptet platformaPronájem e-shopu za vás řeší prakticky všechny otázky. Nemusíte umět programovat ani znát technické záležitosti. Veškerý čas můžete věnovat zákazníkům a prodeji. Spuštění takového e-shopu je rychlé a jednoduché. Druhá strana vám poskytne intuitivní administrační systém, ve kterém se neztratíte. Firma vám také dokáže zajistit lepší prodej a případně školení. Není ani nutná vysoká počáteční investice, protože platíte pouze za smluvený pronájem e-shopu.

Pronájem e-shopu je nejlepší řešení, jaké může začínající e-shopař zvolit. Z tohoto důvodu jsme vybrali 3 nejlepší e-shopová řešení, jaká si můžete dnes vybrat. I pronájem má však svá drobná úskalí. Oproti jeho přednostem jsou ovšem spíše zanedbatelná.

Klady
  • E-shop téměř na míru
  • Obrovská úspora času
  • Skvělá technická kondice webu
  • Jednoduchý administrační systém
  • Výborná podpora a školení
  • O nic se vlastně nestaráte
Zápory
  • E-shop nevlastníte
  • Měsíční poplatky

Jak vybrat pronájem e-shopů

Kvalitní poskytovatel pronájmu e-shopového řešení vám umožní si obchod nejprve vyzkoušet zdarma. Tvorba e-shopu zdarma spočívá v tom, že si založíte testovací verzi. Stránku si zaplníte několika produkty, popisky a fotkami. Platit budete až v momentu, kdy dojde k „ostrému“ spuštění.

Jak vybrat pronájem e-shopů - informace

Výhodou tedy je, že si můžete dopředu vyzkoušet, zdali vám bude daná platforma vyhovovat. Snadno zjistíte, jak zákaznická podpora odpovídá na vaše dotazy, jak řeší technické problémy atd.

Ještě než se do založení e-shopu nebo řešení věcí kolem vůbec pustíte, nejprve si promyslete, jakému oboru se budete vlastně věnovat. Tedy co budete prodávat, jaký bude váš cílový zákazník, jaké množství času budete moci e-shopu věnovat, co od něj očekáváte atd. Pronajímatel se vás bude na tyto věci určitě ptát, proto byste měli mít už jasno.

Nejdůležitější věci při tvorbě e-shopu

Design a šablona

Vzhled e-shopu řeší zpravidla šablona. Těch existuje obrovské množství. Výhodou je, že si můžete vybrat takovou, která bude maximálně plnit vaše požadavky. Spousta pronajímatelů e-shopů vyřešila záplavu šablon tak, že svým klientům nabízí pouze několik variant – zpravidla kolem desítky. Ty si však může každý přizpůsobit nebo nechat upravit podle potřeby. Nedejte na první dojem, protože menší počet šablon nemusí znamenat omezený výběr.

Tady dbejte na to, abyste měli možnost:

  • Editace šablony – pro dodatečné úpravy
  • Vložení widgetů – pro vložení nových, lákavých bannerů a přehledů
  • Nastavení pozic určitých prvků – vlastní seřazení menu a položek podle sebe
  • HTML editor – možnost upravovat skrze HTML a CSS kód
Testado radí

Při výběru šablony je důležitá responzivita. Tzv. responzivní řešení znamená, že váš e-shop se správně zobrazí jak na počítači, tak na chytrém mobilu nebo tabletu. Množství uživatelů nakupujících přes mobil se totiž rok od roku zvyšuje. Dnes je to zhruba 50 na 50.

Hosting

Jednou z nejdůležitějších věcí je webhosting. Ten musí být kvalitní a bezpečný. Možnosti máte dvě: buď si najdete hosting sami, nebo výběr necháte na e-shopovém pronajímateli.

Ideální je druhá možnost. Jednoduše proto, neboť si pronajímatel vašeho e-shopu platí takový hosting, který je pro danou šablonu a e-shopové řešení nejvhodnější. Můžete se vyhnout zbytečným technickým problémům, které se mohou při spuštění internetového obchodu objevit.

Kvalitní e-shopový pronajímatel vám přes vlastní hosting zajistí:

  • HTTPS certifikát, který je výborný pro bezpečnou komunikaci klienta se serverem
  • Zabezpečení hesel, díky čemuž bude vaše administrace bezpečná
  • Maximální online podporu v případě technických obtíží
  • Rychlé načítání stránek
  • Bezpečnou zálohu všech dat
  • Minimum starostí s řešením hostingu a jeho placením

Instalace

Ze zkušenosti víme, že instalace je skutečně otázkou pár minut. Při první registraci stačí vyplnit váš e-mail a můžete se vesele pustit do tvorby vlastního e-shopu. Složitost dalších procesů se samozřejmě odvíjí od množství produktů, individuálního nastavení, designu a dalších parametrů.

Výše uvedenými řádky se snažíme hlavně zdůraznit, že založení e-shopu přes pronajímatele není žádná věda. Naopak – je to otázka chvíle.

Pomoc při provozování e-shopu

Není to jen o hostingu, Důležitý je také servis při tvorbě e-shopu a jeho provozování. Jednou z podstatných věcí je administrace, tedy systém, ve kterém budete všechny položky upravovat, třídit, popisovat, přidávat fotky, názvy, atd.Co by měl splňovat kvalitní e-shop

Administrační systém by měl být intuitivní a uživatelsky jednoduchý. Měl by zahrnovat srozumitelné ovládání a editaci produktů, které chcete na internetu prodávat. Je třeba myslet i na tvorbu kategorií a podkategorií, nových stránek a vyplňování údajů o zboží.

Důležitý je skladový přehled a hospodaření kolem toho. Sklad by měl být logicky řazený tak, abyste měli jasný přehled nad zůstatky a prodeji. Myslete i na automatizaci objednávek (upomínky, storna, aj.), doplňování produktů a jejich import, zasílání e-mailů a další funkce.

Kvalitní servis by vám měl také zajistit pohodlný a rychlý import a export dat. Výběr možností plateb, dodržování EET a GDPR… Služeb je zkrátka spousta, ale tohle jsou ty nejpodstatnější. Nemusíte ale věšet hlavu, protože všechny tyto služby kvalitní e-shopoví pronajímatelé skutečně nabízí. Minimálně ti, které vám v rámci srovnání doporučujeme.

Co by měl splňovat kvalitní e-shop

Tohle je kategorie, u které se opravdu pozastavte a zamyslete. Každý dobře fungující e-shop by měl dnes splňovat určité zásady. Pokud je váš eshop splňovat nebude, je pravděpodobné, že se úspěch nemusí dostavit, případně bude plnění cílů obtížnější.

  • Vzhled a stavba stránek – jednou z klíčových rolí kvalitního e-shopu je příjemné prostředí, srozumitelnost a jednoduchost. Snažte se, aby byla stavba stránky intuitivní a přehledná. Určitě je vyšší pravděpodobnost, že nakoupí návštěvník, který se bude na webu cítit dobře.
  • Seznam produktů – důležitá věc. Výpis produktů zobrazí zákazníkovi zboží, které si může u vás koupit. Sortiment by měl být dobře popsán, správně a logicky seřazen, neměly by chybět informace o dostupnosti, ceně a filtr pro výběr dle značky, ceny od do atd.
  • Detail produktu – spolu s výpisem produktů je důležitý detail produktu. Ten by nemělo postrádat žádné zboží, které ve vašem e-shopu nabízíte. Každý produkt by měl obsahovat vlastní název, cenu a pěkný obrázek, ideálně několik (fotky z více stran atd.). Doporučujeme také poznamenat skladovou dostupnost a zobrazit nabídku podobných produktů (to pro případ, že by se zákazníkovi ten první tolik nelíbil). Informace o obsahu balení je mnohdy také důležitá, například při prodeji kuchyňského robota bude hospodyňku zajímat, kolik metliček a příslušenství v krabici najde.
  • Nákupní košík – důležitý prvek, bez kterého se žádný e-shop neobejde. Nákupní košík musí být jednoduchý. Pokud bude obsahovat spoustu zbytečných kroků, klikání a jiné rušivé elementy, akorát zvyšujete šanci, že si zákazník nákup rozmyslí. Rovněž se doporučuje i možnost nákupu bez registrace.
  • Vyhledávání – rychlá možnost, jak najít přesně to, co zákazník hledá. Pokud nabízíte v e-shopu desítky produktů, je fulltextové vyhledávání spíše nutnost.
  • Sociální sítě – možnost sdílení produktu s kamarády přes sociální sítě je výborná možnost bezplatné reklamy. Využijte ji!
  • Platby – možnost placení by měla být různorodá, aby nabídla pohodlnou variantu každému. E-shopoví pronajímatelé řeší možnosti plateb doplňkem.
  • SEO – pokud prodáváte specifický druh zboží, měli byste cílit na specifické zákazníky. S tím vám pomůže obor zvaný SEO, tedy optimalizace pro vyhledávače.
  • Blog – mít na e-shopu zajímavé články je rozhodně skvělá příležitost jak se zviditelnit a zákazníkovi nabídnout „něco navíc“. Odlišuje vás od konkurence!

Doplňky

Doplňky patří mezi nepostradatelnou součást každého e-shopu. Dobře zvolený doplněk vám může generovat vyšší zisk a návštěvnost. Jeho přítomnost dokáže dokonce zvýšit uživatelskou přívětivost vaší stránky. Co doplňky vlastně jsou a jaké existují?

Doplněk je řekněme pomocná aplikace nebo služba, kterou si do systému nainstalujete. Každý pronajímatel e-shopového řešení nabízí jejich různé množství a podoby. Některá platforma jich poskytuje několik desítek, lepší klidně přes dvě stě.

Mezi populární doplňky dlouhodobě patří jazykové mutace. Váš e-shop můžete provozovat i v cizím jazyce. Skvělá je i možnost tvorby slevových kupónů, pojištění produktů během objednávkového procesu, fakturační systém typu iDoklad, zařazení affiliate portálů, srovnávačů a agregátorů. Pamatuje se i na spojení se srovnávači cen typu Heureka, Zboží aj.

Cena doplňků se opět různí. Zatímco některá platforma zařazuje doplňky do všech svých tarifů (tedy levnějšího i dražšího), jiná přidává doplňky až k vyšším tarifům (tedy dražším). Pokud si objednáte levnější tarif, za doplňky si budete muset většinou připlatit. Tady se hodí zvážit, zda se vám potom levnější tarif vlastně vyplatí.

Náš tip

Přemýšlíte nad vlastní internetovou stránkou? Potom vám doporučujeme nejlepší nástroje na tvorbu webu. Poradíme vám, jaké jsou nejlepší pro osobní blog, firemní stránky či e-shop.

Zákaznická podpora

Technická podpora u některých služeb nehraje zase až takovou roli. Ve světě e-shopového řešení je však ochota, rychlost a dostupnost podpory důležitá. Proč?

Zákaznická podpora

Představte si situaci, kdy se vám při budování e-shopu něco nedaří, stránka přestane fungovat úplně, sníží se rychlost načítání atd. Problémů se může objevit celá řada…

Pak přichází na řadu technická podpora, na kterou se můžete obrátit. Kvalitní e-shopový pronajímatel provozuje telefonickou podporu, případně je k zastižení na dostupné e-mailové adrese.

Během testování jsme se vždy setkali s rychlou reakcí a zodpovězení dotazu. Zda je daná platforma schopna vyřešit jakýkoliv technický problém tady už těžko zjistíme.

Testado radí

Před kontaktováním zákaznické podpory doporučujeme si pročíst nápovědu. Dobrý pronajímatel e-shopů svým klientům poskytuje propracovanou nápovědu zdarma.

Cena

Jelikož se jedná o pronájem e-shopů, je samozřejmé, že provoz (většinou) něco stojí. Za poskytování těchto služeb budete muset provozovateli zaplatit.

Ceny obecně nejsou vysoké. Přihlédneme-li k potencionálu vašeho budoucího e-shopu, zřejmě vás pár stokorun nebo tisícikorun měsíčně nepoloží. A pokud ano, možná založení vlastního internetového obchodu raději ještě jednou zvažte.

K cenám ještě doplníme, že poskytovatelé e-shopových řešení svým klientům nabízí nejčastěji měsíční formu placení. Každý měsíc zaplatíte určitou částku za provoz e-shopu. Některé platformy poskytují výraznější slevy v podobě ročního nebo dvouletého předplatného. Pak se slevy mohou vyšplhat až k 10 procentům.

Pokud s výběrem tarifu váháte, není třeba zoufat. Forma měsíční placení vám umožní si tarif kdykoliv změnit. Pokud během pár týdnů zjistíte, že původně zvolený tarif nesplňuje všechny vaše nároky, jednoduše přejdete k vyššímu tarifu. S poskytovateli se určitě domluvíte.Cena pronájmů eshopů

Cena od 0 Kč až do 1 000 Kč měsíčně

Ano, dokonce i eshop platforma může být úplně zadarmo. Počítat nicméně musíte s výrazným omezením služeb. Omezení se nejvíce týká množství nabízených produktů, počtu podporovaných doplňků, poskytovaného prostoru pro ukládání obrázků a dat, množství podporovaných e-mailových adres, uživatelských přístupů a dalších parametrů. Takové omezení bude zahrnovat například max. 10 produktů, jeden e-mail a přístup jednoho uživatele (správce). Free tarif je vhodný pouze pro malé e-shopy s několika málo produkty.

Do tisícovky měsíčně už ale najdete kvalitní pronájem, který bude zahrnovat tisíce doplňků, spoustu místa a e-mailových adres. Nejlevnější pronajímatelé těchto řešení dokonce poskytují i za takto nízkou částku plnohodnotný servis – tedy neomezený počet produktů, datového prostoru a e-mailových adres. Například Eshop-rychle. Tohle je ale naprostá výjimka.

Cena od 1 000 Kč až do 2 000 Kč měsíčně

Dražší tarify již zahrnují větší množství produktů, jejichž počet se pohybuje kolem 10 000. Poskytovatel vám dovolí neomezený počet uživatelů a několik GB prostoru, zpravidla kolem 5 GB. Takový tarif zahrnuje desítky doplňků, za které byste si jinak museli připlácet. Váš e-shop bude rovněž připraven na EET a bude zahrnovat pokladní systém.

Cena od 2 000 Kč měsíčně

Nejvyšší tarify už něco stojí, zpravidla kolem 3 000 Kč měsíčně a výš. Za příplatek získáte kolem 30–50 tisíc volných pozic pro vaše zboží, neomezený počet uživatelů, spoustu datového prostoru, maximální počet doplňků a nadstandardní servis. Myslíme tím třeba přednostní technickou podporu.

Časté mýty o provozování e-shopů

Před založením vlastního e-shopu se řada lidí obává zbytečností, které ve finále nejsou pravdivé. Stále existuje řada nesmyslných mýtů, jež mezi námi donekonečna kolují. Ty nejčastější si prozradíme níže:

  • E-shopy jsou jen pro velké firmy – naopak, rychlé a jednoduché založení mohou dobře využít i menší živnostníci, kteří snadno uvedou svůj produkt na trh.
  • Konkurence je příliš velká – stále zbývá místo pro nové e-shopy. Stačí mít inovativní přístup, přijít s něčím novým a může se zadařit.
  • Založení stojí moc peněz – jak jsme si řekli výše, není to pravda. Ostatně pronájem e-shopu s 5 000 položkami stojí měsíčně pod 2 000 Kč. [zdroj: mladypodnikatel.cz]

Sdílejte článek

Ohodnoťte článek

Celkové hodnocení: 5.0 (52 hlasů)

Autor článku

Petr Smejkal
Petr Smejkal

Petr má rád technologie, historii a knihy. Dříve působil jako redaktor Prima ZOOM a psal o počítačových hrách v době GameZonu a Call of Duty 1. Od roku 2015 až do dubna 2023 působil na Testádu jako šéfredaktor. LinkedIn, Facebook
Více informací o nás >>

Podobné články

Diskuse u článku

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odeslat komentář