Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů Testado.cz - recenze a výběry nejlepších produktů
Menu
>

Recenze Mio MiVue R850T

kamera do auta Mio recenzeNáš tipTestado.cz

Při testování kamer do auta nás nesmírně zaujal model Mio MiVue R850T. Tato výkonná duální kamera s displejem ve zpětném zrcátku nezklame očekávání ani těch nejnáročnějších motoristů. Kromě skvělé kvality videí potěší celou řadou praktických funkcí, jako je například parking režim či hlasové ovládání.

Hodnocení autokamery Mio MiVue R850T

9.3

Perfektní

Duální kamera do auta Mio MiVue R850T s dotykovým displejem ve zpětném zrcátku potěší špičkovým výkonem, kvalitou obrazu i snadným a intuitivním ovládáním. Chválíme také upozornění na radary, parking režim či vysokorychlostní přenos dat při kopírování záznamu.

Design a zpracování
9.5
Manipulace a ovládání
9
Funkce
9.5
Displej
9.5
Kvalita videí
9
Klady
  • Displej v zrcátku
  • Kompaktní rozměry
  • Duální kamera
  • Kvalita záznamu
  • Upozornění na radary
  • Slot pro kartu
Zápory
  • Vyšší pořizovací cena

Design a zpracování

Kamera do auta Mio MiVue R850T vám rozhodně ostudu neudělá. Díky kompaktním rozměrům a stylovém provedení perfektně zapadne do interiéru každého vozu. Přední kamera je součástí displeje, který je na první pohled k nerozeznání od běžného zpětného zrcátka. Drobná zadní kamera v černém provedení nikterak nenaruší vzhled interiéru a díky malým rozměrům si ji téměř nevšimnete. O tom, že se design výrobcům opravdu povedl, svědčí i fakt, že autokamera Mio získala ocenění Design Award 2023.

Manipulace a ovládání

Také ovládání autokamery si zaslouží pochvalu. Vzhledem k intuitivní a jednoduché obsluze se tento model hodí i jako první kamera do auta. Ovládání vám značně usnadní praktický dotykový displej, jenž se instaluje do zpětného zrcátka. Pouhým klepnutím na displej se vám zobrazí ovládací lišta s dostupnými funkcemi. Rozsah zobrazovaného obrazu lze velice snadno upravovat, a to prostým posouváním obrazu pomocí prstů. Tuto vlastnost oceníte zejména při parkování.

test kamera do auta Mio MiVue R850T

Funkce

Co se funkcí týče, kamera do auto Mio MiVue R850T má rozhodně co nabídnout. Kromě dvou kamer, jež kontinuálně snímají dění před i za vozem, se pyšní parking režimem, který vám auto ohlídá, zatím co jste v práci či na nákupu. Máte těžkou nohu a nechcete platit pokuty za rychlost? Kamera Mio vás včas upozorní na úseková měření rychlosti. Pochválit musíme také poměrně širokou konektivitu. Kamera je kompatibilní s kartami micro SD i micro SDHC, a to až do velikosti 256 GB.

Při testování se nám osvědčil také mikrofon, jenž se pyšní vysokou citlivostí, i široký záběr kamery. Autokamera snímá obraz v úhlu až 130 °, což umožňuje zachycení nejen obou jízdních pruhů, ale i jejich okolí. Rychlý a snadný přesun natočeného záznamu zajišťuje vysokorychlostní připojení pomocí Wi-Fi 5. Příjemně nás potěšila i kvalita záznamu během nočních hodin i za zhoršené viditelnosti.

Displej

Jednou z hlavních výhod tohoto modelu je bezesporu velký a přehledný displej. Ten se nemontuje na přístrojovou desku, kde by mohl překážet ve výhledu, ale do zpětného zrcátka. Zobrazovaný záznam tak budete mít na očích, aniž by vás rušil při řízení. Displej s rozměry 0,47 palců je opatřen kvalitní antireflexní ochranou, jež účinně eliminuje odlesky, čímž značně zvyšuje kvalitu obrazu. Technologie Sony Starvis zaručuje špičkový obraz i při zhoršených světelných podmínkách.

hodnocení autokamery Mio MiVue R850T

Kvalita videí

Kamera do auta Mio vyniká i kvalitou záznamu. Videa v kvalitě 2,5K jsou dostatečně ostrá i jasná, tudíž vám neuniknou ani ty nejmenší detaily. Obě kamery se pyšní opravdu skvělým rozlišením. Kamera snímající dění před vozem nabízí rozlišení 1 440 p, zadní kamera pak 1 080 pixelů.

Klíčové vlastnosti Hodnoty
Rozlišení 1 440, 1080 px
Displej 0,47″